نماینده گرمی در مجلس با انتقاد از واردات بی‌رویه محصولات مازاد با ارز دولتی، گفت: وزیر نیرو! امیدواریم به فریاد العطش مردم گرمی قبل از اتمام فصل کاری برسید.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۲۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: امیدواریم به مصوبات سفر وزیر معین دولت و فرستاده ویژه آقای جهانگیری به استان اردبیل در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی به فریاد العطش مردم گرمی قبل از اتمام فصل کاری و بی‌اثر شدن مصوبات توسط زیرمجموعه برسید.

وی همچنین در تذکری وزیر کشاورزی گفت: کشت صنعت ناجی مغان امروز در کنار ارس به ناجی نیاز دارد؛ بی‌توجهی به میلیاردها هزینه به نام گرمی در سد عمارت و دره رودی که در حال تبدیل شدن به دره خشک است، گندمکاران را به خاطر بی‌توجهی تعاونی روستایی پشیمان کرده است، کشاورزان خسارت‌دیده که از بیمه بهره نبردند از واردات بی‌رویه محصولات مازاد با ارز دولتی نگران هستند و ساماندهی این امر به اقدام جهادی نیاز دارد.

میرزاده تصریح کرد: امیدوارم وزیر راه و شهرسازی به وعده سال گذشته خود وفادار باشد و دستور دهند تا قبل از اتمام فصل کار و در مناطق سردسیر پیش از خراب شدن زیرسازی‌ها پروژه‌های کوچک و ناتمام را به اتمام برسانند تا آرزوی جاده آسفالته در مناطق مرزی گرمی به واقعیت بپیوندد، ما تنها کشوری هستیم که اشتغال را استخدام و حقوق گرفتن ماهیانه می‌دانیم.

ارسال نظرات