خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت: بی‌تدبیری و فسادهای اقتصادی و فکری برخی مسئولان بر مشکلات افزوده و پازل دشمن را علیه نظام تکمیل می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

بی‌تدبیری و فساد برخی مسئولان پازل دشمن را علیه انقلاب تکمیل می‌کند/ 2030 نسخه فرهنگی دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست بصیرتی و پرسش و پاسخ سربازان تیپ انصارالحسین(ع) با حضور حسین کریمی کارشناس سیاسی و معاون سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد.

حسین کریمی در این برنامه با اشاره به نسخه‌های دشمن در برابر نظام اسلامی گفت: عمده‌ترین نسخه دشمن نسخه‌های روانی و فرهنگی در جامعه است که سند 2030 یکی از آنها است که مسئولان نباید این نسخه دشمن را امضا و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از نسخه‌های دشمن که در دستور عملیاتی دشمن است موضوع اقتصادی است، اظهار داشت: برهم زدن برجام و تلاش برای اختلال در بازار ایران و ایجاد نارضایتی در مردم از تاکتیک‌های دشمن برای دلزدگی مردم از نظام و شکست انقلاب است.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: بی‌تدبیری و فسادهای اقتصادی و فکری برخی مسئولان بر مشکلات افزوده و پازل دشمن را علیه نظام تکمیل می‌کند.

وی در پاسخ جمعی از سربازان مبنی بر ناکارآمدی نظام اسلامی و عدم پیشرفت کشور گفت: این بی‌انصافی و بی‌سوادی است که کسی بخواهد امروز را با دوران قبل انقلاب مقایسه کرده و حتی دوران طاغوت را بهتر بداند.

کریمی تصریح کرد: عده‌ای ساده لوح، از روی جهل یا دشمنی می‌گویند قبل از انقلاب همه چیز ارزان بود باید گفت آن زمان مگر چیزی هم بود که ارزان باشد؟ شاخص رفاه و فلاکت مردم در زمان شاه در حدی بود که توصیف آن شرم‌آور است؛ شما باید تاریخ را ورق بزنید.

وی ادامه داد: دشمنی‌ها و برنامه‌ریزی‌های بی‌سابقه علیه یک کشور و پیشرفت‌های بی‌سابقه یک کشور با وجود دشمنی‌ها بزرگ‌ترین نشانه کارآمدی آن نظام است.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه اظهار داشت: چگونه یک نظام ناکارآمد بوده است در حالی که 40 سال، از جنگ و ترور و تحریم، تا فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی نه تنها نتوانسته آن را متوقف کند بلکه اکنون ایران قدرت اول منطقه و عامل تعیین کننده در سرنوشت بسیاری از کشورها است.

وی افزود: این نظام و کشور از پیکر امام حسین(ع) بیشتر زخم خورده؛ هم از سوی دشمنان و هم از طرف دوستان و خیانتکاران داخلی؛ اما باز هم زنده و بانشاط و در حال حرکت است بنابراین نباید حرکت‌های مذبوحانه دشمن ما را ناامید کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات