غرق شدن ۳ مرد در سواحل دریای شهرستان بابلسر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق ۳ مرد حین شنا در منطقه ممنوعه در سواحل دریای شهرستان "بابلسر" خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۳۱
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق ۳ مرد حین شنا در منطقه ممنوعه در سواحل دریای شهرستان بابلسر خبر داد.

سرهنگ علیرضا باقری، گفت: در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۱۱ تیرماه سال جاری در پی کسب خبری مبنی بر وقوع غرق شدگی در سواحل دریای شهرستان بابلسر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در پارکینگ صفر منطقه "سنگ چین" در بررسی‌های اولیه دریافتند، ۳ مرد ۵۳، ۴۳ و ۴۵ ساله اهل و ساکن استان "خراسان شمالی" که نسبت فامیلی با یکدیگر داشته اند، حین شنا در منطقه ممنوعه دچار غرق شدگی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: با حضور گروه‌های امداد و نجات و جمعیت هلال احمر، تلاش ناجیان برای نجات جان این افراد بی نتیجه ماند و اجساد آنان از آب بیرون کشیده شد.

سرهنگ باقری با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند از آنان خواست، ضمن استفاده از طرح‌های دریا برای شنا، همواره مراقب باشند و به هشدار‌های ماموران مستقر در طرح‌های دریا توجه کنند و از شنا در مناطق کور و ممنوعه جدا خودداری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار