خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات با بیان این که هدف از اجرای اردوهای جهادی یادگیری کار و هنر در کنار یکدیگر است گفت: علاوه بر اجرای برنامه های عمرانی نیاز است که به مسائل فرهنگی و بصیرتی و اخلاقی شرکت کنندگان در اردوهای طرح هجرت توجه شود .
کد خبر: ۹۰۳۲۰۷۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 که در محل دبیرستان شهید صدوقی قاین برگزار شد با بیان این که انسان از قدرت تفکر و عقل خود استفاده می کند گفت: شهدای ما به دلیل استفاده درست از قدرت عقل ، وانتخاب مسیر درست برای ما الگو شدند.

وی درادامه با اشاره به برنامه های طرح هجرت گفت: این که عده ای همچون شما جوانان عزیز در روزهای تابستان در برنامه های اردوهای جهادی شرکت می کنید نتیجه داشتن تفکر و استفاده از عقل است که با یک اندیشه درست دراین مسیر گام نهاده اید .

هزاری درادامه با بیان این که هدف از اجرای اردوهای جهادی یادگیری کار و هنر در کنار یکدیگر است گفت:علاوه بر اجرای برنامه های عمرانی نیاز است که به مسائل فرهنگی و بصیرتی  و اخلاقی شرکت کنندگان در اردوهای طرح هجرت توجه شود .

وی با تاکید بر این که روحانیونی که در اردوهای جهادی همکاری می کنند بایدبر مسائل عقیدتی و بصیرتی نیروهای شرکت کننده نیز توجه داشته باشند گفت: حضور در اردوهای جهادی باید با هدف مشخص باشد و دانش آموزان نیز از این فرصتها باید نهایت استفاده را داشته باشند .

فرمانده سپاه ناحیه قاینات جهاد را تلاش برای خدا در مقابل دشمن  دانست و گفت: هردانش آموزی می تواند یک شهید فهمیده یا یک شهید مرحمت بالازاده باشد و از شهدا الگو بگیرد و با جهادی که دراین راه می کند بهترین استفاده را نیز ار این فرصتها داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها