مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

مسجد بهترین پایگاه برای حفظ نظام

خطیب زاده گفت: مسجد بهترین پایگاه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۰۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
سمیرا خطیب زاده مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، ، در ارتباط با مسجد محوری در فعالیت‏های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز برنامه‎هایی که باید برای تقویت مسجد محوری در فرهنگ انقلابی وجود داشته باشد، گفت: بسیاری از رسانه‎های امروزی اعم از رادیو، تلویزیون، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به ظاهر توانسته اوقات فراغت نسل جوان را پرکند، اما بدون شک هیچکدام نمی‌تواند تاثیر گذارتر از مسجد باشد.

وی بیان کرد: مشکل اصلی فضای مجازی این است که نمی‎تواند ارتباط رو در رو با مخاطب داشته باشد، اما مسجد به عنوان اولین رسانه که از صدر اسلام پیغمبر خاتم آن را برای رساندن پیام خود به مخاطبین انتخاب کرد، می‎تواند ارتباطی رو در رو برای مخاطبان ایجاد کند.

خطیب زاده گفت: ارتباط رودر رو شخص با مخاطبین خود در فضای معنوی مسجد بسیار مهم بوده، و می‎توان از این ظرفیت در عمق بخشی به مسائل دینی و جهت گیری‌های فرهنگی مناسب در نسل جوان به خوبی استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در صورتی که جوانان در فضای معنوی مسجد حضور پیدا کنند، این فضا می‌تواند بر دایره فکری، تصمیم گیری، انتخابات و سبک زندگی آن‎ها در آینده تاثیر گذار باشد.

خطیب زاده در پایان گفت: مسجد بهترین پایگاه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار