علی دایی گفت: برای حفظ و نگه‌داری آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی باید تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و برای کسب این بزرگمردان خدمت‌گذاری به این یادگاران انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم
کد خبر: ۹۰۳۲۱۲۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

برای حفظ ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی باید تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دایی عصر امروز در دیدار با جانباز سرافراز ناصر دستاری در اردبیل اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشورمان هم‌اکنون در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما قدردان این دستاوردها و آرمان‌های مقدسی هستیم که روز به روز در جامعه پررنگ‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و اساسی است افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با پاسداری از اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی مشکلات و موانع پیش رو را در جامعه از سر راه برداشته و در این زمینه دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان والامقام کم‌ترین کاری است که از دستمان برمی‌آید.

سرمربی تیم سایپا گفت: جانبازان و آزادگان جزو سرمایه‌های معنوی مردم جمهوری اسلامی ایران هستند که باید از این یادگاران هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی تجلیل و قدردانی کنیم چرا که این افراد با گذشت از جان و مال خود توانسته‌اند جامعه ما را به این آرامش و امنیت برسانند.

دایی اظهار کرد: برای حفظ و نگه‌داری آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی باید تمام توان و تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و برای کسب این بزرگمردان خدمت‌گذاری به این یادگاران انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

سرمربی تیم سایپا گفت: امروز همه مردم در سایه این امنیت باید برای رشد و شکوفایی کشور تلاش دوچندان کنند که این موضوع در عصر کنونی حائز اهمیت است.

ارسال نظرات