فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گقت: مقایسه امروز با دوره پهلوی در همه عرصه‌ها نشان‌دهنده پیشرفت شگفت‌انگیزی است که به برکت اسلام نصیب ملت ایران شده است.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۴۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

ایران در چهل سال در همه عرصه‌ها پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی همایش گرامیداشتی با حضور کارکنان سپاه ناحیه اردبیل در حسینیه آیت ا... مروج سپاه ناحیه اردبیل برگزار شد

 سرهنگ پاسدار حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه داشته‌های ملت ایران پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله استقلال کشور، مردم‌سالاری و حاکمیت مردم‌، تولید علم و فناوری، پیشرفت‌های اقتصادی، آزادی و رشد معنویت با دوره پهلوی قابل مقایسه نیست، گفت: باید مشخص شود که کجا بوده‌ایم و امروز کجا ایستاده‌ایم.

وی استقلال را یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی ملت ایران بیان کرد و گفت: مداخله گسترده کشورهای غربی در امور ایران تا به جایی در دوره پهلوی گسترش یافته بود که دیگر کسی منکر آن نبود.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اینکه آمریکا در امور ایران مداخله می‌کرده است حرف امروز و پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران نیست افزود: مقامات رژیم پهلوی نیز به این مهم معتقد بوده و هرگاه فرصتی به دست می‌آوردند از آن سخن می‌گفتند و گلایه می‌کردند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به پیشرفت های حاصله در طول چهل سال از عمر با برکت نظام اسلامی خاطرنشان کرد: مقایسه امروز با دوره پهلوی در همه عرصه‌ها نشان‌دهنده پیشرفت شگفت‌انگیزی است که به برکت اسلام نصیب ملت ایران شده است.

وی در ادامه افزود: امروز بایستی داشته‌هایمان را قدر بدانیم و برای حل مشکلات موجود کشور کمر همت ببندیم و مسلم است که هیچ مشکلی جز با دستان توانمند ایرانی و بدون اتکا به بیگانگان قابل حل نیست.

ارسال نظرات