توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان انجام می شود:
به گزارش خبرنگار بسیج جامعه پزشکی نشست شورای عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با حضور دکتر غلامعباس مومنی رئیس سازمان، دکتر بهجتی رئیس شورای عالی قشر بسیج جامعه پزشکی، دکتر مویدی نایب رئیس شورا و جمعی از مدیران و مسئولین این سازمان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۸۳
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴


جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: شورای عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با دو هدف ارائه گزارش از اجرای طرح شهید رهنمون در استان و همچنین برنامه ریزی برای ارائه خدمات در مراسم اربعین سال جاری تشکیل جلسه داد.


پاسدار موسی رنجبری ضمن تشکر از کلیه کسانی که در سال گذشته برای خدمات رسانی به زائرین محترم تلاش کردند افزود: امسال با رایزنی‌هایی که انجام شده قرار است موکبی به نام شهید عراقی زاده به صورت مستقل در کربلای معلا مستقر شود که ضمن ارائه خدمات تخصصی، موکب های شهرستان هایی که نیاز به خدمات تخصصی پزشکی دارند را پشتیبانی کند که با هماهنگی های انجام شده با ستاد عتبات عالیات منتظر صدور مجوزهای لازم هستیم.


وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای اولین بار است که خدمات تخصصی و فوق تخصصی به صورت متمرکز در کربلای معلا به زائرین عزیز ارائه می شود.

در این جلسه عنوان شد:

دکتر غلامعباس مومنی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

- طرح شهید رهنمون فرصت خوبی است که بتوانیم مشکلات بهداشتی درمانی، معیشتی و اجتماعی مردم مناطق محروم جامعه را بررسی و رصد کرده و برای حل آنها با کمک دستگاه ذیربط مذاکره کنیم.
- آموزش و راه های پیشگیری مهمترین مواردی هستند که سازمان به آنها توجه دارد و آگاهی دادن به مردم از چگونگی زندگی سالم، تغذیه مناسب، ورزش و تفکر سالم از اهداف بلند مدت ما است.
- نیازسنجی های تخصصی در مناطق محروم در دستور کارقرار دارد و با اعزام فقط تیم های پزشکی، پرستاری و مامایی نمی شود مشکلات را حل کرد.

دکتر بهجتی رئیس شورای عالی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان:

- بسیج یادگار امام راحل است، پس برای حفظ و گسترش این تفکر و روحیه بکوشیم. بسیج حفظ شود انقلاب هم حفظ خواهد شد.
- کار جهادی خوب است ولی نتیجه آن مهمتر است، باید تلاش کنیم میزان رضایتمندی بالا برود و مردم عزیز استان مخصوصاً در مناطق محروم نگرانی راجب بهداشت و درمان داشته باشند.
- تشکیل ستاد بهداشت و درمان استان و استفاده از نیروهای متخصص، مخلص و کارآمد می‌تواند راهکار خوبی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

دکتر مویدی نایب رئیس شورای عالی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان:

- انقلاب اسلامی ایران همچنان نیاز به مراقبت و مواظبت دارد و امروز وظیفه همه ما است که از آن پاسداری کنیم.
- دشمن روشهای جدیدی را برای از بین بردن نظام، انقلاب و این شیوه مدیریتی و فکری شروع کرده که باید هوشیار بوده و همبستگی را فراموش نکنیم.
- هر کسی در هر جایی به مردم خدمت کرده و رضایتمندی ایجاد کند بسیجی است. بسیج یعنی گذشت، فداکاری و ایثار
- بسیج به دنبال منفعت نیست، همه در دایره نظام هستند، باید مشکلات مردم را دید و برای حل آن تلاش کرد.

دکتر عراقی زاده مسئول کانون اساتید بسیج جامعه پزشکی هرمزگان

برای اولین بار بعد از ۴۰ سال آمریکای خبیث پرده از چهره خود برداشته و جنگ علنی و روانی را آغاز کرده است.
- متاسفانه عده‌ای در کشور هنوز تحریمی شروع نشده، ترسیده و دست به احتکار زده اند و با انتشار اخبار کذب و به بهانه نرخ دلار جنگ روانی راه انداختند و اینها بدانند این کارها باعث انسجام بیشتر مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
- رهبر معظم انقلاب در زمانی که رئیس جمهور بودند فرمودند؛ مردم از کمبود ها خیلی ناراضی نمی شوند، آنها از تبعیض ناراضی می‌شوند، پس بهتر است طبق فرمایش ایشان جلوی سوء استفاده ها را گرفته تا تبعیض از بین برود.
- برای بالا بردن سطح سلامت جامعه و کمک به ارتقاء بهداشت و درمان هرمزگان لازم است با دانشگاه علوم پزشکی استان مذاکره و بر طبق نیاز و همکاری که از سازمان می خواهند مداخله کنیم.
‌‌
در پایان این نشست مصوبات جلسات گذشته اعلام و میزان عملکرد کانونها و واحدهای زیر مجموعه سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در انجام مصوبات و تصمیمها بررسی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات