خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد از راه‌اندازی میزخدمت در تمام ادارات شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۸۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

راه‌اندازی میزخدمت در ادارات شهرستان اسدآبادکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از راه‌اندازی میزخدمت در تمام ادارات شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت ادارات موظف به ایجاد قسمتی به عنوان میزخدمت هستند تا پاسخگویی مطلوب‌تری به ارباب رجوع داشته باشند.

وی با بیان اینکه این میز در فرمانداری اسدآباد ایجاد شده است، افزود: روزهای سه شنبه شخصاً به همراه معاون اجتماعی، امنیتی و معاون برنامه ریزی در این بخش حضور پیدا کرده و پیگیر مشکلات مراجعه کنندگان می‌شویم.

رئیس شورای تأمین اسدآباد اضافه کرد: درصورت حل نشدن مشکل ارباب رجوع با اختصاص یک کد مشکلات را در فواصل بعدی و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

وی از ادارات بهزیستی و دانشکده پزشکی به عنوان پیشقراولان ایجاد این میز در اسدآباد نام برد و افزود: از ادارات دیگر انتظار داریم هرچه سریع‌تر این میز را در مراکز خود ایجاد کنند.

حمیدوند در بخش دیگری از سخننش به مذاکره با بخش خصوصی برای راه‌اندازی سینما در اسدآباد اشاره کرد و گفت: این پروژه را در نهاوند اجرا کردیم که با موفقیت همراه بود.

وی اضافه کرد: درحال حاضر سالن اجتماعات اداره ارشاد تنها گزینه ما برای نمایش فیلم است اما بنا داریم با اتمام پروژه‌های نیمه تمام مکانی مجزا برای احداث سینمااختصاص دهیم.

فرماندار اسدآباد یادآور شد: تجهیزات پخش فیلم در اسدآباد به روز نیست اما با پیگیری‌های دکتر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصمیم بر مجهز کردن این مرکز به تجهیزات روز پخش فیلم را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات