حنانه خلفی در همایش بزرگ «نسخه های شفا بخش قرآن»:
نابغه قرآنی در همایش بزرگ «نسخه های شفا بخش قرآن» راه‌های گفت: تکرار رمز موفقیت در حفظ آیات قرآن است ازاین‌رو کسانی که می‌خواهند در این وادی وارد شوند باید محفوظات خود را تکرار کنند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۰۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حنانه خلفی، افزود: در 7 سالگی مفتخر به حفظ کل قرآن کریم شده است، و در سن 4 تا 5 سالگی روخوانی و روان‌خوانی قرآن را فرا گرفته و از 5 تا 7 سالگی به حفظ قرآن پرداختم.
وی ادامه داد: در ابتدا نیم‌صفحه بعد از آن به ترتیب 1 ، 2 و در اواخر روزی 3 صفحه را حفظ می‌کردم تا اینکه در سن 7 سالگی کل آن را تمام کردم.
این دختر توانمند با بیان اینکه حفظ کردن آیات قرآن آسان است، گفت: در قرآن آمده است «وَ لَقَدْ یَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّکْرِ فَهَلْ مِنْ مُدَّکِرٍ» ما حفظ قرآن را برای شما آسان قرار دادیم؛ لذا می‌توان به‌راحتی آن را حفظ کرد.
حنانه ادامه داد: من در زمان حفظ هر روز 5 الی 7 ساعت برای حفظ آیات زمان قرار می‌دادم و در حال حاضر روزی 2 الی 3 جزء را مرور می‌کنم.
کوچک‌ترین عضو خانواده قرآنی بیان کرد: در خانواده برادر و یک خواهر دیگرم هم حافظ کل قرآن هستند و خواهر بزرگم نیز حافظ 10 جزء قرآن به زبان عربی و فرانسه است.
خلفی در پایان اظهار داشت: تلاش می‌کنم دوستان خود را به سمت قرآن و حفظ آیات آن دعوت کنم چرا که قرآن نور و هدایت است «إِنَّ هذَا الْقُرْآنَ یَهْدی لِلَّتی هِیَ أَقْوَمُ وَ یُبَشِّرُ الْمُؤْمِنینَ الَّذینَ یَعْمَلُونَ الصَّالِحاتِ أَنَّ لَهُمْ أَجْرا»همچنین قرآن شفا و رحمت است «‌وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلَا یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَارًا» و قرآن ذکر است و دل ها با یاد ان آرام می شود «أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ».

ارسال نظرات