مسوول بسیج دانشجویی اراک در گفت‌وگو با «بسیج»مطرح کرد
آقامحمدی گفت: اعزام مبلغین به دانشگاه‎ها جهت برطرف کردن شبهات دانشجویان، فعالیت در فضای مجازی و جوابگویی به شبهات موجود، راهیان نور و برگزاری اردوی جدید الورودها از جمله اقدامات ما در این سال خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۱۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳

 آقامحمدی، مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهم اقدامات و برنامه‎های بسیج دانشجویی در سال جدید بیان کرد: مهمترین اقدامات ما پیرامون آموزش است که در این راستا اجرای برنامه طرح ولایت کشوری را داریم، در حوزه خدمات اجتماعی نیز اردوهای جهادی را داریم که دانشجویان بسیجی در حوزه های عمرانی، بهداشتی، خدمات رسانی و محرومیت‎زدایی مشغول به فعالیت خواهند شد.

مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی به برنامه‎های بسیج دانشجویی این استان حول مسائل سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز برگزاری برنامه‎های روشنگری و بصیرت افزایی از قبیل کرسی‎های آزاداندیشی و انتشار نشریات مختلف در دانشگاه‎ها، خواهیم داشت و در حوزه خواهران نیز دو برنامه دختران آفتاب و کرسی‎های آزاداندیشی را برگزار خواهیم کرد.

آقامحمدی در ادامه افزود: اعزام مبلغین به دانشگاه‎ها جهت برطرف کردن شبهات دانشجویان، فعالیت در فضای مجازی و جوابگویی به شبهات موجود، راهیان نور و برگزاری اردوی جدید الورودها از اقدامات دیگر ما در این سال خواهد بود.

مسوول بسیج دانشجویی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در مباحث علمی بازدید علمی از مراکز علمی و پژوهشی و دستاوردهای انقلاب صورت خواهد گرفت مطرح کرد: حمایت از پایان‎نامه‎ها و تحقیقات دانشجویان کارشناسی ارشد و مرتبط کردن انها با سازمان‎ها و ادارتی که نیاز به پژوهش دارند و راه اندازی تیم‎های اندیشه‎ورز در راستای منویات رهبری معظم انقلاب از اقدامات پیش بینی شده ما در این زمینه است.

ارسال نظرات