مرعشی شهردار منطقه ۳ زاهدان گفت:

کلنگ زنی پروژه های تجمیعی شهرداری با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال

مرعشی شهردار منطقه ۳ زاهدان گفت: بهسازی فاز اول پارک بسیج شامل احداث آمفی تئاتر، احداث رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی، آغاز که ان شاء الله این پروژه تا پایان مهر تمام و پس از آن اجرای فاز ۲ را آغاز خواهیم کرد که در دهه فجر بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۱۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار زاهدان، مدیران مناطق پنجگانه، معاونین و مسئولین شهرداری زاهدان در محل پارک بسیج انجام شد بر ضرورت انجام اقدامات مشابه در راستای خدمت به شهروندان تاکید شد.
 
مهندس مرعشی،  شهردار منطقه ۳ ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با این پروژه‌ها گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است این پروژه‌ها در سه ماهه دوم سال جاری شروع و در ۳ ماهه سوم به اتمام برسند.

وی افزود: پارک بسیج از معدود نقاط تفرجگاهی شمال زاهدان محسوب می‌شود و با توجه به اینکه این منطقه از کمبود سرانه فضای سبز رنج می‌برد و از طرفی به علت اینکه پارک بسیج تا کنون فعال نبوده ان شاء الله بهسازی این پارک در افزایش فعالیت‌های تفرجگاهی خانواده‌ها موثر واقع خواهد شد.

مرعشی  بیان داشت: بهسازی پارک بسیج شامل احداث آمفی تئاتر، تعویض جداول، اجرای کف پوش، بازسازی فضای سبز، نصب دو سردرب، احداث رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی، نصب المان پارکی، تکمیل روشنایی و آبرسانی را شامل می‌شود که ان شاء الله فاز یک این پروژه تا پایان مهر تمام می‌شود و پس از آن اجرای فاز ۲ را آغاز خواهیم کرد که در دهه فجر بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه 3 زاهدان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اجرا، احداث پارک هنگام در حاشیه میدان امام(ره) می‌باشد که راه اندازی  آن باعثً بهبود منظر ورودی شهر از سمت شمال خواهدشد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای نوروز ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول پیرامون دیگر پروژه‌ها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از بلوار یادگار امام(ره) تا میدان‌ نماز اجرای پروژه‌های تجمیعی را در دستور کار قرار دادیم ضمن اینکه در این مدت پروژه‌ی بلوار رسالت به صورت فاز به فاز در کنار بازسازی سه میدان دیگر نیز در این مدت اجرا خواهد شد که ساماندهی و بهبود سیما و منظر پیرامون این میادین را موجب خواهد شد.

در ادامه مهندس پربار،  شهردار زاهدان نیز ضمن تاکید بر اجرای پروژه‌های مشابه توسط سایر مناطق نیز گفت: بهتر است که مسئولین از اقدامات و برنامه‌های یکدیگر اطلاع داشته باشند؛ در واقع با همفکری و مشاوره با هم و  با تبادل نظر و استفاده از تجربیات در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان گام بردارند.

وی تاکید کرد: بهتر است که وضعیت اطلاع رسانی به نحو مطلوب تری انجام شود چرا که یکی از اهداف ما اطلاع رسانی به موقع و در جریان گذاشتن مردم از اموری که انجام می‌شود می‌باشد لذا اجرای این گونه اقدامات بایستی به نحو موثری اطلاع رسانی شود.

پربار در ادامه در رابطه با آسفالت معابر شهر توضیحاتی داد و گفت: امسال موضوع آسفالت را از طریق معاونت زیربنایی و امور حمل و نقل و با حضور ۴ پیمانکار آغاز کردیم که تا پایان سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

شهردار زاهدان تصریح کرد: مقدار آسفالتی که طی این مدت برای معابر استفاده می‌شود بیشتر از مقداری خواهد بود که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ استفاده شده است و ما در تلاش هستیم در دوره‌های بعدی این امر با سرعت بیشتری انجام شود.

وی در پایان با انتقاد از وضعیت اقدامات انجام شده در بخش خدمات گفت: از وضعیت فعلی در بخش خدمات راضی نیستیم لذا باید بیشتر کار شود و مدیران مناطق با اجرای پروژه‌ها و اقدامات اولویت دار در صدد ایجاد تحولاتی در سطح مناطق خود باشند.

گفتنی است پروژه‌های تجمیعی شهرداری منطقه ۳ با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال شامل اجرای، فاز اول احیا و توسعه پارک بسیج به مساحت ۱۲۰۰۰ مترمربع و با اعتباری معادل ۳ میلیارد ریال، احداث پارک محله‌ای بوستان هنگام به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال، احداث بلند چهارم فضای سبز بلوار یادگار امام (ره) به مساحت ۲۱۰۰ مترمربع با اعتباری معادل ۱ میلیارد ریال، بهسازی میدان دفاع مقدس به مساحت ۸۵۰ مترمربع و اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون ریال، بهسازی میدان کوثر به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و اعتباری معادل ۱ میلیارد ریال، احیای فضای سبز و شبکه تحت فشار آبیاری رفیوژ بلوار شهید طباطبایی به مقدار ۳۵۰۰ متر طول و اعتباری معادل ۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال، فاز نخست تعویض جداول و توسعه فضای سبز بلوار رسالت غربی به مقدار ۱۲۰۰ متر طول و اعتباری معادل ۱ میلیارد ریال می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار