امام‌جمعه خضرآباد تأکید کرد:

همکاری برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم افزایش یابد

امام‌جمعه خضرآباد با اشاره به لزوم توجه به طبقه مستضعف جامعه بر ضرورت افزایش تعاون و همکاری برای کاستن از محرومیت روستا‌های این بخش تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۳۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از اشکذر:امام‌جمعه خضرآباد در نشست اردوی جهادی که با حضور جمع کثیری از مدیران دستگاه‌ها و به میزبانی روستای «هامانه» برگزار شد نهضت خدمت‌رسانی به مردم را عالی‌ترین عمل در شرایط حساس کنونی برشمرد.

حجت‌الاسلام «حسین غالبی» احسان و نیکی به دیگران را بر مبنای نص صریح قران از شاخصه‌های تقوا برشمرد و تصریح نمود: اکنون همکاری و تعاون برای کاستن از مشکلات مردم به‌ویژه در روستا‌های این بخش مصداق عبادت است و این مهم از سوی هر ارگانی انجام گیرد شایسته تقدیر است.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری همگانی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم بخش خضرآباد اظهار کرد: اکنون معاندین درصدد فشار به قشر ضعیف باهدف ایجاد انشقاق در بین دولت و ملت هستند که می‌طلبد مسئولین با بینش وسیع نسبت به رفع درخواست‌های مردم این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اشکذر نیز در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در توجه افزون‌تر مسئولین به مردم عنوان داشت: ضروری است مسئولین با تلاش و کار مضاعف ضمن جلب رضایت حداکثری مردم نسبت به مرتفع نمودن دغدغه‌های شهروندان تلاش کنند.

«محمد شیبانی» با تأکید بر اهمیت همراهی و همکاری مردم با مسئولین در توسعه و پیشرفت روزافزون مناطق محروم افزود: دولت ضمن تأکید و استقبال استفاده از ظرفیت مردم و خیرین برای توسعه مناطق روستایی بر مشارکت همگانی به‌ویژه در انجام فعالیت‌های اجتماعی اصرار دارد.

وی اخلاق نیکو و پیگیری به‌منظور گره‌گشایی مشکلات مردم را به‌عنوان دو ویژگی بارز کارکنان دستگاه‌ها ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کارمندان باید نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان به‌کارگیرند و درصورتی‌که به هر علت نتوانستند مشکلات مردم را مرتفع نمایند با برخورد مناسب علت را توضیح دهند.

این مقام مسئول به هزینه‌های بالای سیستم اداری نیز اشاره کرد و صرفه‌جویی در انجام فعالیت‌های اداری به‌ویژه مصرف «آب» را در ایام پیشرو مورد تأکید قرارداد.
ارسال نظرات