خبرهای داغ:

حضور 30 درصدی بانوان در اردوهای جهادی آذربایجان غربی

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: 30 درصد افرادی که در اردوهای جهادی شرکت می کنند از بین بانوان بسیجی هستند.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۴۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

شهروز حیدریان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: در تابستان امسال 600 گروه جهادی در سطح استان فعال شده و برای فعالیت فرهنگی، عمرانی و سازندگی به مناطق محروم و کم برخوردار در آذربایجان غربی اعزام می شوند که 30 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه 12 هزار نفر اعم از دانشجو، دانش آموز و بسیجی پایگاه محلات به روستاها و مناطق کم برخوردار استان اعزام می شوند، ادامه داد: تدابیر لازم به واسطه سپاه در هر شهرستان اتخاذ شده و امنیت لازم نیز فراهم شده است تا جوانان اعزامی از هیچ نظر با مشکل روبه رو نشوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: محل هایی نیز برای اعزام گروه های جهادگر تعیین شده اند که از هر نظر مطمئن و مورد تائید باشند بنابراین علاقه مندان برای شرکت در این حرکم خداپسندانه با طیب خاطر می توانند وارد عرصه شوند.

این مسئول به حضور بانوان بسیجی در این حرکت جهادی اشاره کرد و بیان داشت: خواهران نیز به انحای مختلف از جمله انجام کارهای تربیتی، فرهنگی و آموزشی برای محرومیت زدایی در این مناطق تلاش می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار