در دیدار با فرمانده ناحیه شهرستان سمنان مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت های متقابل برای حل مشکلات اجتماعی- فرهنگی قشر دانشجویی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سمنان در دیداری صمیمانه با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۲۶۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سمنان در دیداری صمیمانه با فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.
این دیدار دوستانه که به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی انجام شد، گفت و گویی دو ساعته پیرامون مسائل و مشکلات جامعه دانشگاهی و مسائل روز اجتماعی صورت پذیرفت.
مرتضی دهرویه رمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ضمن بیان این مطلب که باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ناحیه سمنان برای رفع بسیاری از مشکلات و معضلات گریبانگیر جامعه دانشجویی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: همکاری بیش از پیش، ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان و ناحیه مقامت سپاه سمنان می تواند ثمرات خوب و شیرینی به دنبال داشته باشد.

وی همچنین با ذکر این مسئله مهم که ظرفیت و پتانسیل های بالای ناحیه بسیج دانشجویی می تواند در بسیاری از امور راهگشا و حلال معضلات اجتماعی و فرهنگی شهرستان سمنان باشد ، از سرگرد امامی خواستار برگزاری جلسات متعدد تر هم اندیشی و همفکری در این باب شدند.

در پایان این دیدار سرگرد امامی نیز فعالیت های مهم و موثر ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار