فلاحت‌پیشه:

آمریکا برای لاپوشانی مافیای خودش در قاچاق انسان به ایران اتهام می‌زند/ ایالات متحده بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیای امروزست

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امریکایی‌ها و سازمان cia با مافیای بزرگ قاچاق انسان مرتبط هستند قاچاق اسلحه، مواد مخدر نیز واقعیتی است که در کشور آن‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۰۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد گزارش سالیانه وزارت امور خارجه امریکا پیرامون عدم رعایت حقوق بشر در ایران و قاچاق انسان در کشورمان گفت: این گزارش‌ها، گزارشهای غیرقابل اعتمادی هستند و کاملا سیاسی محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به خروج امریکایی‌ها از کمیته حقوق بشر سازمان ملل گفت: با این اقدام امریکایی‌ها در جایگاهی نیستند که برای سایر کشور‌ها تعیین تکلیف کنند به ویژه در قبال جمهوری اسلامی این قبیل سخن پراکنی‌ها کاملا جانبدارانه و سیاسی محسوب می‌شود.

فلاحت پیشه با بیان اینکه ایالات متحده بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیای امروز محسوب می‌شود گفت: همین تحریم‌های ظالمانه علیه ایران نقض فاحش حقوق بشر است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اولین متحد امریکا یعنی عربستان سعودی نیز در صدر ناقضین حقوق بشر بعد از امریکا به حساب می‌آید البته در دنیای امروز که امریکایی‌ها از کمیته حقوق بشر سازمان ملل خارج می‌شوند عملا جهان توجهی به ژست‌های حقوق بشر گونه آن‌ها نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق انسان مسئله‌ای است که اصلا به ایران و ایرانی نمی‌چسبد یادآور شد: به هر حال امریکایی‌ها و سازمان cia با مافیای بزرگ قاچاق انسان مرتبط هستند قاچاق اسلحه، مواد مخدرنیز واقعیتی است که در کشور آن‌ها وجود دارد و بخشی از این گزارش‌ها در حقیقت برای لاپوشانی کردن و تحت الشعاع قرار دادن واقعیات مربوط به این مسائل جهانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار