رئیس بسیج رسانه هرمزگان:

استکبار دوری از رذایل را در رفتار مسؤولان و مردم ببیند

رئیس بسیج رسانه هرمزگان گفت: دنیای استکبار باید دوری از رذایل و بدی‌ها را در رفتار، خلوت و جلوت مسؤولان و مردم ببیند تا عمق وحدت را درک کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۱۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز مرتضی پیروی منش در گفت و گو با خبرنگاران در بندرعباس، در حاشیه برگزاری نشست هیات‌های اندیشه‌ورز فرهنگ‌پژوهان اسلامی رسانه گفت: ما بسیجیان براین باوریم که ضرورت حفظ جایگاه فرماندهی، حوزه فرماندهی نمایندگی ولی فقیه، حفاظت و سطح مدیریتی آنها جهت حفظ و پاسداری از اهداف انقلاب اسلامی، با اهمیت‌ترین وظیفه‌هاست که موفقیت‌ها نیز تاییدکننده این باور است.

وی در ادامه  افزود: اگر جایگاه نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و دولت که بار اجرائی را برعهده دارند توسط عناصر داخلی کم ‌آگاه(برخی مدیران اجرایی ناکارآمد و کارشناسان ضعیف) یا بیرون این قوا، تنزل یابد پاسداری و حفاظت از دستاوردهایی که امروز درحال پاسداری از آنیم توسط شیطان بزرگ و نوچه‌هایش، به هم می‌خورد وباید گفت بصیرت لازمه دوری از نوچه‌هاست.

رئیس بسیج رسانه هرمزگان تاکید کرد: به نظر می‌رسد مقاومت و بصیرت، پاسداری از آرمان‌ها و دستاوردها و لازم و ملزوم یکدیگرند؛ این ایستادگی ایفای نقش سه جانبه  را می‌طلبد؛ حفظ شان و جایگاه متناسب با بینش، منش،کشش و کنش گران اجتماعی(ملت) توسط مدیران عالی و مدیریت‌های اجرائی این دستگاه‌ها اولویت‌دارترین کار متولیان امر است.

پیروی‌منش افزود: کارکنان دستگاه‌ها و کارشناسان بایدشیوه انجام فعالیت‌های‌شان مورد انتظار جامعه اسلامی که همان باور اعتقادی‌مان است باشد خصوصا در رفتار تسهیل‌گرانه برای مردمی که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی گفت: مردم هستند که تمام فشارهای تحریمی مانند خود تحریمی عنصرها، دیگر تحریمی و... را با صبر انقلابی تحمل کرده و این طیف دلسوز کشور که از قضاء صاحبان اصلی نظام هستند که خادمان آنان، می‌بایست متناسب با فرهنگ اعتقادی، قانون اساسی، مطالبه گر از دو سطح مطرح شده باشند، اما نباید شیطان بزرگ و... بهره و منفعت از خواسته بحق شان ببرند.

رئیس بسیج رسانه هرمزگان بیان کرد: مواضع را باید شفاف با دشمن مشخص کنیم، ما از همین ملت هستیم و معتقدیم مردم از راه درست آن باید از افرادی که تحت عنوان مدیران عالی و نظام در هر سه قوای مقننه، مجریه و قضائیه تا زیر مجموعه مشغول هستند مطالبه کنند.

وی گفت: این خواسته به حق بایستی طبق بینش اعتقادی و قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخواهد که مدیران عمل کننده باشند و غرور وع زت مردم ایران اسلامی را از بالاترین تصمیمات داخلی و بین‌المللی تا پائین‌ترین آن در سطح روستاها و...رعایت کنند.

پیروی‌منش تاکید کرد: در فرهنگ اعتقادی ما سیاست عین دیانت و بالعکس است، فضیلت و رذایل‌هایی وجود دارد که ملت ایران و جهان استکبار بایدها و نبایدها را بایستی تجلی یافته در جلوت و خلوت از رفتار مسؤولان ما ببینند، دشمن باید بفهمد وبه یقین برسد که بین ایمان حرفی و حقیقی مدیران (نگرش، دانش و رفتار) کوچکترین تضادی وجود ندارد، این کار، حفظ جایگاه و پست مسؤولیتی و خدمتگذاری به مردم غیرتمند و شریف، در ایران اسلامی است.

وی افزود: مصداق‌های فراوانی وجود دارد که ویژگی مدیران، اوصاف، نقش و اثرگذاری را مطرح می‌کند همه می‌دانیم که قوه انگیزشی، تفکری، مکملی و الگویی از نیازمندی‌های هر دستگاه و مدیری است تا حوزه ماموریت، رسالت و چشم‌انداز آن محقق شود؛ تا آرمان‌های بنیانگذار و ولایت فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز جامعه عمل بپوشد.

این مقام مسؤول در پایان بیان داشت: اگر مشکلاتی وجود دارد بخاطر عدم ایفای نقش است، فاصله داشتن از امور مربوط به جامعه اسلامی مطابق با فرهنگ، اعتقادات و قانون اساسی بوده که باعث می‌شود مطالبه‌گری درستی نداشته باشیم و مدیران عالی و... جایگاه متناسب با پست و مسؤولیت را عینی، دانشی و قلبی، ندانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار