خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با حضور مسئول امور روحانیون دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، مسئول و مدیریت های بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۱۹
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آئین تودیع  و معارفه مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در حسینه این ناحیه با حضور حجت الاسلام طاهری، مسئول امور روحانیون  دفترنمایندگی  ولی فقیه  در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) مسئول و مدیریت های بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم صلاح الدین قره تپه، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه  با تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام صفارزاده اظهار داشت: بسیج دانشجویی دارای مشخصات خاص خودش است و با دیگر گروه ها و اقشار متفاوت است که اولین تفاوت آن جامعه هدف بسیج دانشجویی است. بسیج دانشجویی با قشر جوان جامعه روبرو است. قشر جوانی که نیرویی مومن و متخصص و با بنیه علمی و جهادی و با روحیه ی آرمانخواهی و مطالبه گری است.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه  خاطر نشان کرد: روحانیون فرماندهان معنوی جبهه های جنگ نرم و سخت هستند.

 

قره تپه بیان داشت: روحانیت قدیمی‌ترین نهادی است که توانسته است در زندگی اخلاقی، تربیتی، اجتماعی و سیاسی مسلمانان به ویژه شیعیان نقش بی‌بدیل ایفا کند.

 

این مسئول ادامه داد: در این میان مساله اصلی حرکت انقلاب به یک سمت و جهت مشخص بود و روحانیت نقش اساسی را بازی کرد؛ اینکه انقلاب باید به کدام مقصد حرکت کند. آن مقصد را روحانیت مدیریت کرد که آیا به سمت یک انقلاب لائیک برود یا به سمت کمونیسم و مارکسیس. یا حتی انقلاب صرفا جمهوری باشد و یا جمهوری به اضافه اسلامی باشد. در واقع نقش روحانیت در هدایت و جهت‌دهی به انقلاب اسلامی به اندازه‌ای بود که آنرا رهبری کرد و به سمت جمهوری اسلامی برد.

 

وی اظهار کرد: بنابراین نقشی که روحانیون در پیشبرد انقلاب اسلامی داشتند، به دلیل استقلالی بود که روحانیت از خود نشان داد، ضمن اینکه به مردم نزدیک بودند و با جامعه در ارتباط قرار داشتند .

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام طاهری،  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام صفارزاده  با گرامیداشت یاد و خاطره  حضرت امام خمینی(ره) گفت: که امام همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته باعث شد که هرگز از هیچ قدرت استکباری و ظالمی هراسی به دل خود راه ندهند.

 

 

وی با ذکر بیانات امام خمینی (ره) درمورد اهمیت وظایف بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج دانشجو،  بسیج  طلبه پاسداران انقلاب و منافع جمهوری اسلامی هستند . این افراد کسانی هستند که بتوانند از انقلاب اسلامی دفاع کنند و به تعبیری دیگر پشتوانه دیگر اقشار بسیج نیز باشند.

 

این مسئول تصریح کرد: نظر امام خامنه ای نسبت به بسیج دانشجویی را مثبت ارزیابی است. چرا که تحقق مطالبات رهبری، جان و روح کار بسیج دانشجویی است و ماموریت بسیج دانشجویی محقق کردن این مطالبات می باشد.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان افسران جنگ نرم امروز هستند،گفت: فتح میدان های علمی و فرهنگی به مراتب سخت تر از میدان های نبرد است و باید از هم اکنون خودسازی های لازم صورت گیرد .

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اهداف شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود:یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی،ایجاد حس یأس و نا امیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان است.

 

وی با تأکید بر این که وظیفه ما در مواجهه با جنگ نرم دشمن بصیرت‏ افزایی است، خاطرنشان کرد:مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن فقط با ایجاد همبستگی، اتحاد و بصیرت امکان ‏پذیر است و باید از تمامیت ارضی کشور با حفظ استقلال و هویت ملی دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن در جنگ نرم، جوانان ما را از هویت ملی و ارزش‏های اسلامی دور سازد .

 

گفتنی است، در پایان این مراسم حجت الاسلام حیدری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه معرفی شدند واز زحمات  حجت الاسلام صفارزاده قدردانی شد.

ارسال نظرات