خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

هدف دشمن،ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است

استاندار قزوین گفت: دشمن در پی ناکارآمدی نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و باخدمت صادقانه و امیدواری مردم این توطئه را باید شکست داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۲۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد بیان داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و جانفشانی مردم روی کار آمد و به نتیجه رسید و مردم در طول این مدت همیشه در دفاع و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی،پای کار بوده اند.
وی افزود: امسال چهلمین سلروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم و این ایام فرصتی برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام در همه عرصه ها در طی این مدت می باشد.
استاندار قزوین بیان داشت: دشمن در پی ناامید کردن مردم از نظام است و مهمتررین برنامه دشمن در این زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جمهوری اسلامی است که باید نادرستی این سخن و ادعا را اثبات کنیم.
زاهدی تصریح کرد: دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی صرفا" عمرانی نیست بلکه شامل حوزه ها و بخش های فرهنگی و اجتماعی و علمی نیز می شود و اقدامات خوبی در این بخش ها صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: وقتی خدمات نظام جمهوری اسلامی را در روستاها مشاهده می کنیم به این واقعیت می رسیم که در این چهل سال به اندازه 2500 سال نظام شاهنشاهی،به روستاها خدمات رسانی شده است.
استاندار در پایان عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی؛ توانمند و کارآمد است و این امیدورای باید در بین مردم با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی مدیران و مسئولان روز به روز بیشتر شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها