خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده در جلسه توجیهی طرح کشوری شهید بهنام محمدی : امروزه دشمن با بحران سازی در صدد ایجاد ضربه به نظام اسلامی است که با بصیرت مردم شهید پرور و انقلابی قطعا ناکام خواهد ماند.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۲۳
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

جلسه توجیهی طرح شهید بهنام محمدی به همت فرماندهی وشورای حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه توجیهی طرح شهید بهنام محمدی با حضور سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ، سروان پاسدار رضا صائمی نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول و سرگروه های طرح شهید بهنام محمدی در روز یکشنبه مورخ 97/4/10 در ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد.

 

این برنامه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و با پخش کلیپی درباره این طرح ادامه یافت.

 

در ادامه ی برنامه سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول ، ضمن خیر مقدم به تمامی حضار ، به حوادث و وقایع پیش آمده در چند شهر کشور اشاره و افزود که : امروزه دشمن با بحران سازی در صدد ایجاد ضربه به نظام اسلامی است که با بصیرت مردم شهید پروروانقلابی قطعا ناکام خواهد ماند.

ایشان در ادامه هدف دشمن و عوامل داخلیش از این حجم فراوان از هجمه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را هراس از قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای ایران اسلامی دانست.

وی در پایان سخنان خود افزود : استکبار و عوامل داخلیش آرزوی سرنگونی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

 

در ادامه سروان پاسدار رضا ضائمی نیا فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول ، به تشریح طرح کشوری شهید بهنام محمدی پرداخت و افزود که مهمترین هدف این طرح ارتباط بین مدرسه و مسجد و شکل گیری نیروهای ولایی و انقلابی است.

وی در ادامه ی سخنان خود به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و افزود که : راه مقابله با این تهاجم ارتباط بین مسجد و مدرسه است که علاوه بر شکل گیری جبهه انقلابی در مدرسه سبب پرشدن سنگر مسجد نیز می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اهداف والای این طرح ابراز امیدواری کرد که به حول و قوه الهی این فعالیت ها مثمر ثمر باشد و سبب اشاعه هر چه بهتر اسلام ناب محمدی شود.

لاذم به ذکر است طرح کشوری شهید بهنام محمدی ابلاغی از سوی سازمان بسیج دانش آموزی کشور می باشد و در چشم انداز 5 الی 6 ساله به تربیت نسل انقلابی جذب شده از مدارس و هدایت یافته در مسجد می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها