خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان گفت: با همت بسیجیان گروه جهادی شهید خرازی و بسیج سازندگی حوزه شهری درقالب اردوی جهادی ۳روزه ساختمان موسسه خیریه سبز اندیش هندیجان برای راه اندازی کارگاه اشتغالزایی بازسازی و مرمت شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۲۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

سروان پاسدار علی حسن غلامی در شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان پرتلاش گروه های جهادی پایگاههای مقاومت هندیجان از ابتدای سال جاری تاکنون برای رفاه حال مردم بی بضاعت کارهای عمرانی در قالب پروژه های محرومیت زدایی در سطح هندیجان و روستاها با موفقیت همراه با مشارکت خیرین انجام داده است.

وی افزود: ساختمان موسسه خیریه نیاز به باز سازی وتعمیرداشت که با همت بسیجیان گروه جهادی شهید خرازی در قالب اردوی جهادی سه روزه به مساحت بیش از ۵۰متر به پایان رسید و اینگونه کارهای خداپسندانه برای راحت مردم نیازمند با جدیت در حال پیگیری واجرایی هستند.

وی بابیان تحقق اهداف و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خدمات رسانی به محرومین گفت:با پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب و امام راحل ،بسیج سازندگی و گروههای جهادی با ایمان به خدا و تلاش و همت در مناطق محروم حاضر و برای رفاه محرومین با کار شبانه روزی جهادی انجام وظیفه نموده و با توان قوا مشغول خدمات رسانی عمرانی ،بهداشتی و فرهنگی و اقتصادی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها