خبرهای داغ:
مسئول دفتر پیشگیری بهزیستی هندیجان گفت:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر کلاس های آموزش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ویژه بسیجیان ،سربازان وظیفه ناحیه سپاه ومددجویان تحت پوشش به همراه برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی در هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۲۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

سعید شکاری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در راستای آگاه سازی از معضلات اجتماعی و مخصوصا مواد مخدر کلاس های آموزش پیشگیری برای نیروهای مسلح از شامل سربازان وظیفه ، بسیجیان و پاسداران درناحیه سپاه و پایگاه مقاومت بسیج شهید محبعلی برگزار شد.

وی افزود:در هفته مبارزه با مواد مخدر و معضل اعتیاد با همکاری بهزیستی و دیگر ادارات برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار شده که از عمده موارد برپایی نمایشگاه عکس از و نقاشی کودکان و نوجوانان مدارس و تحت پوشش بهزیستی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برپا شده است.

وی بیان مراقبت والدین از فرزندان خود گفت:خانوارها و الدین با رفتارهای مناسب مواظب فرزندان خود باشند که فریب افراد سودجو را نخورند و با آگاه سازی جلوی معضلات در این باره را بگیرندو محیط اطراف فرزندان را والدین با همکاری خانواده کنترل و سالم نگه بدارند.

شکاری مسئول دفتر پیشگیری بهزیستی هندیجان عنوان کرد:خیلی عوامل زمینه سازمخرب محیط اجتماعی مخصوصا خانواده ها است که با برگزاری آموزش های پیشگیری از اعتیاد و دیگر معضلات می توان از این نوع خطرات با هوشیاری جلوگیری نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها