خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم، سید مهدی موسوی باحضور اقشار مختلفی از مردم ولایتمدار در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۳۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اهواز، مراسم گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم، سید مهدی موسوی باحضور اقشار مختلفی از مردم ولایتمدار در اهواز برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت این شهید باحضور پیر و جوان، زن و مرد، خانواده شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها برگزار و در آن یاد و خاطره مدافع حرم بی‌بی‌ زینب(س) گرامی داشته می‌شود.

این مراسم چهارشنبه 13 تیرماه سال جاری در حسینیه حضرت ام البنین(س) اهواز واقع در کوی جمهوری اسلامی(آخر آسفالت)، بعد از کلانتری، خیابان شهید روشندل و به میزبانی هیئت خدام العباس(ع) اهواز برگزار خواهد شد.

سخنران مراسم گرامیداشت نخستین شهید مدافع حرم، سید مهدی موسوی، حجت الاسلام مصطفی حیادر خواهد بود و در آن نریمان پناهی و امین صوفی به مدح و ثنای اهل بیت(ع) و مدافعان حرم می‌پردازند.

به گزارش تسنیم، شهید سیدمهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم اهواز و خوزستان و جانشین حوزه مقاومت بسیج 10 شهری اهواز در پانزدهمین روز از مهرماه سال 1363 در کوی انقلاب اهواز (کمپلو) دیده به جهان گشود.

این جوان برومند اهوازی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) به این کشور اعزام شد و در تاریخ دهم تیرماه سال 1392 هجری خورشیدی در نبرد با تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها