کمیته امداد استان کردستان چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای کمک به ازدواج دو هزار و ۵۰۰ مددجو در سال گذسته پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۵۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهاد کاظمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه کمک به ازدواج فرزندان مددجویان یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد است، گفت: سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ مورد کمک‌هزینه خرید جهیزیه و ازدواج به دختران و پسران خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد این استان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این تعداد کمک‌هزینه ازدواج پرداخت‌شده است، افزود: برای دختران دو میلیون تومان و برای پسران خانوار‌های تحت حمایت یک‌میلیون تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت‌شده است.

کاظمی گفت: کمک به تحکیم و حفظ نهاد خانواده یکی از اهداف و رسالت‌های کمیته امداد است که از طریق کمک به ازدواج جوانان نیازمند و همچنین ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج باهدف ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد یکی دیگر از خدمات کمیته امداد برای زوجین است، ادامه داد: شرکت در جلسات مشاوره و راهنمایی قبل از پرداخت جهیزیه برای همه زوجین باید صورت گیرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات