خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوين خبر داد:
فرمانده انتظامی استان قزوين از کشف 67 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با دستگيري 2 سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۶۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبني بر انتقال مقادیری موادمخدر توسط فردی ساکن یکی از روستاهای قزوین از یکی از استان های جنوبی به استان قزوين، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وي با اشاره به اینکه اين ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند افزود: ماموران پس از استقرار در محورهای مواصلاتی و کنترل تردد خودروها، موفق به شناسایی خودروی "لیفان X60" حامل موادمخدر در ورودی "بوئین زهرا" شدند.
سردار محمودی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس بوئین زهرا حین انتقال موادمخدر به خودروی "مزدا دو کابین" در بازرسی از خودرو مقدار 67 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و 2 نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها