اولین مجمع سلامت شهرستان خرم دره با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و اقثشار مختلف مردم خرم دره در سالن کشاورزان فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۳۸۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ در ابتدای این مراسم دکتر کریمخانی رئیس شبکه بهداشت خرم دره  در سخنانی ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و تشکر از خیرین حوزه بهداشت و درمان شهرستان، گزارشی از اجرای طرح تحول سلامت در خرم دره ارائه نمود.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر اخوان معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی هدف از ایجاد این مجامع در سطح کشور را مشارکت و همکاری بیشتر مردم ومسئولین برشمرد و گفت:تا کنون در 250 شهرستان مجمع سلامت تشکیل شده است وی در ادامه افزود: مدیران دستگاههای اجرایی باید 6 ماه بعد گزارشی از عملکردشان در مجمع ارائه نمایند. دکتر اخوان در بخش دیگری از سخنان خود از صدا و سیما خواست تا در مورد آموزش مردم در حوزه بهداشت وسلامت نقش پررنگی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان  به عنوان سخنران بعدی این مراسم با بیان اینکه اقتصاد نقش مهمی در سلامت افراد در جامعه دارد گفت: در مجامع سلامت مردم خودشان پیگیر سلامت خود خواهند بود. دکتر قزلباش در ادامه افزود: حرکتهای مردمی، درشهرستان خرم دره  در حوزه سلامت دارای موج خاصی است و خیرین حوزه بهداشت و درمان حضور پررنگتری در ایجاد سلامت در جامعه دارند.

در پایان این مراسم کاظمی معاون فرماندار خرم دره ضمن قدر دانی از حضور میهمانان در شهرستان،از همکاری خیرین و مدیران دستگاههای اجرایی علی الخصوص شبکه بهداشت ودرمان تشکر کرد وافزود: یکی از  مهمترین خواسته ها و نیازهای مردم از مسئولین احداث ساختمان جدید برای بیمارستان بوعلی سینا می باشد.

در پایان حکم فرماندار خرم دره به عنوان رئیس مجمع  سلامت شهرستان قرائت شد.

 

نکته ویژه در این مراسم ( مطرح شدن کمک 500 میلیون تومانی نماینده مردم شهرستانهای ابهر ،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی جهت احداث ساختمان شبکه بهداشت  شهرستان خرم دره بود)

ارسال نظرات