خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ما باید برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در عمل تلاش‌های بیشتری انجام دهیم و نگاه اول ما باید به تولیدات داخلی شهرستان باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۳۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

نگاه اول ما باید به تولیدات داخلی شهرستان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند اظهار داشت: پیامبر(ص) می‌فرماید هرکس امر به معروف و نهی از منکر کند و امر به خوبی‌ها و دوری از بدی‌ها کند جانشین خدا و پیامبر خدا در روی زمین است.

وی با بیان اینکه امید است بتوانیم فرزند امر به معروف و نهی از منکر باشیم، افزود: آمریکای جنایتکار در یک مقطعی از تاریخ به مسافرین هواپیمای ایران حمله کرد و در مقطع دیگری شهدایی همچون شهید بهشتی و یارانش را ترور کرد و جنگ نابرابری علیه ما صورت داد که هشت سال طول کشید و امروز داعش را به وجود آورده و تحریم‌های بیشتری بر ما تحمیل کرده است.

فرماندار شهرستان نهاوند تصریح کرد: رئیس جمهور فعلی آمریکا دچار توهم بوده و فکر می‌کند با این کارها می‌تواند ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد کند.

وی ادامه داد: این بار نیز همانند سنوات گذشته که ملت ایران در کنار رهبری و دولت ایستادند و پیرو فرامین رهبری بوده و حماسه خلق کرده‌اند، امروز نیز امید است با حمایت مردم بتوانیم حماسه دیگری خلق کنیم و بار دیگر ثابت کنیم سرباز ولایت و امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

ناصری با بیان اینکه ما در تولید داخلی شهرستان نتوانسته‌ایم آن چیزی را که باید به مصرف‌کننده معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: ما باید برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی در عمل تلاش‌های بیشتری انجام دهیم و نگاه اول ما باید به تولیدات داخلی شهرستان باشد.

وی ادامه داد: یک حوزه رقابتی خوب در بین دهیاران روستاها ایجاد شده است که برای پروژه‌های عمرانی و دیگر پروژه‌ها از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی شهرستان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: بین دهیاران و شرکت‌های داخلی ارتباط برقرار کرده‌ایم و برای رونق هرچه بیشتر اقتصاد مردم شهرستان نهاوند امیدواریم که این طرح نتیجه مطلوب را بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات