خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب خبر داد و گفت: برگزاری این مانور می‌تواند طلاب را برای عملکرد بهتر در هنگام وقوع حوادث آماده کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۴۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گلفشان ظهر امروز در جلسه پیگیری آئین نامه کانون‌های طلاب با اشاره به خدمات قابل توجه حوزویان در زلزله کرمانشاه بیان کرد: در هنگام وقوع بحران‌ها طلاب ظرفیت‌های مهم و قابل توجهی دارند و در همین راستا امضای تفاهم نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و حوزه‌های علمیه برای بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در راستای تعامل حوزه و جمعیت هلال احمر می‌توان خدمات قابل توجهی به ویژه در هنگام وقوع حوادث به مردم ارائه کرد، افزود:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه اردو‌های جمعیت هلال احمر با حضور جوانان به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این اردو‌ها فضای مناسبی وجود دارد تا مسائل دینی و مذهبی با حضور طلاب و مبلغان تبیین شود.

وی به فعالیت ۱۱ کانون جمعیت هلال احمر ویژه طلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مدارس علمیه و حضور گسترده طلاب، این تعداد قابل افزایش است.

گلفشان به فعالیت ۷۶ مهد کودک در قم اشاره کرد و گفت: در شهرک مهدیه نیز شاهد راه اندازی خانه هلال بوده ایم که این خانه می‌تواند به نوعی خانه طلاب باشد.

وی از برگزاری مانور بزرگ امدادی با حضور طلاب خبر داد و افزود: برگزاری این مانور می‌تواند طلاب را برای عملکرد بهتر در هنگام وقوع حوادث آماده کند و ما در شرایط بحرانی می‌توانیم بهتر از ظرفیت طلاب استفاده کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها