خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند عنوان کرد

مشکلات اقتصادی و صنفی بهانه‌ای برای سوء استفاده منافقین و دشمنان

امام جمعه نهاوند گفت: امروزه مشکلات اقتصادی و صنفی بهانه‌ای است برای سوء استفاده کردن منافقین و این دشمنان که تبلیغات خود را علیه نظام و انقلاب انجام دهند.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۴۵
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

مشکلات اقتصادی و صنفی بهانه‌ای برای سوء استفاده منافقین و دشمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در سومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جلسه اظهار داشت: در روایت آمده است که مردم از نظر رفتاری به امیرانشان و رهبرانشان و رئیس‌هایشان نزدیک‌تر هستند تا پدرانشان.

وی ادامه داد: در ابتدا فرزند به رفتار پدر و مادر نگاه و الگوبرداری می‌کند اما زمانی که بزرگ و وارد جامعه می‌شود نگاه به افرادی می‌کند که در جامعه مطرح هستند و مردم سر و کار بیشتری با آنها دارند و الگوبرداری می‌کنند و همه مسئولین و مشهورین و معروفین و محبوبین نیز شامل این دسته هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: اگر مسئولین در سطح شهرستان قناعت پیشه و خوب باشند و اشرافی زندگی نکنند مردم نیز از آنها الگوبرداری خواهند کرد و قناعت پیشه می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم به حرف توجهی ندارند به عمل مسئولین بیشتر توجه دارند و نگاه به زندگی آنها می‌کنند.

مغیثی عنوان کرد: بهترین شکل و موثرترین شیوه امر به معروف عملکرد بزرگان در جامعه است، یعنی اگر بزرگان یک جامعه در عملشان عامل به معروف باشند و تارک منکر، این موثرترین راه برای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر است اما اگر در عمل مردم ببینند آنگونه که حرف می‌زنند، نیستند تاثیر چندانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز که آمریکا و انگلیس و هم پیمانانشان خیز جدیدی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب برداشته‌اند عده‌ای تحت تاثیر تبلیغات سوء آنها قرار خواهند گرفت به خصوص نسل جوانی که تجربه ندارند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امروز خطر عمده فریب نسلی است که انقلاب را ندیده است، یادآور شد: امروزه مشکلات اقتصادی و صنفی بهانه‌ای است برای سوء استفاده کردن منافقین و این دشمنان که تبلیغات خود را علیه نظام و انقلاب انجام دهند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار