سرهنگ پاسدار جواد بخشی: مسابقات کشتی قهرمانی بسیج در رده نوجوانان مازندران با یاد سرداران ، 10هزار و 400 شهید دفاع مقدس و بیش از 40 شهید مدافع حرم و امنیت وطن، با حضور 250 کشتی گیر بسیجی در قالب 20 تیم از شهرستانهای استان صبح فردا به میزبانی بهشهر برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۰۳۲۴۴۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران، در گفتگو با بسیج از برگزاری مسابقات قهرمانی  کشتی نوجوانان بسیج مازندران در بهشهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار جواد بخشی گفت: مسابقات کشتی قهرمانی بسیج در رده نوجوانان مازندران با یاد سرداران ، 10هزار و 400 شهید دفاع مقدس و بیش از 40 شهید مدافع حرم و امنیت وطن،   با حضور 250 کشتی گیر بسیجی در قالب 20 تیم از شهرستانهای استان به میزبانی بهشهر برگزار می گردد.

رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران با اشاره به اینکه وزن کشی این دوره ازمسابقات ساعت 7 صبح پنجشنبه 14تیرماه انجام می شود ادامه داد: مسابقات کشتی قهرمانی بسیج  در رده نوجوانان استان از ساعت 9:30 همان روز در سالن ورزشی دانشمند شهید و شهیر استان و کشور، حجه الاسلام هاشمی نژاد بهشهر آغاز می گردد.

وی درباره راه یابی نفرات برتر مسابقات قهرمانی بسیج رده نوجوانان استان به مسابقات کشور یادآور شد:  کمیته فنی هیئات کشتی بسیج مازندران نسبت به اعزام نفرات برتر استان به مسابقات قهرمانی بسیج  کشور که مردادماه در تبریز برگزار می شود تصمیم می گیرد.

سرهنگ بخشی از هماهنگی های بین هیئات کشتی بسیج و هئیات کشتی استان به منظور راه اندازی" لیگ کشتی بسیج مازندران"  خبر داد و افزود: با هماهنگی های انجام شده قرار است با حضور تیم های کشتی بسیج شهرستانهای استان، مسابقات لیگ کشتی بسیج ، پایه ریزی و در سطح مازندران اجرا شود.

رئیس هیات کشتی بسیج مازندران از همکاری پیشکسوتان، جامعه داوران، مربیان، هیئات کشتی استان و شهرستان بهشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، صدا و سیما و رسانه های مازندران در انعکاس و پوشش خبری مسابقات کشتی قهرمانی بسیج در شهر دارالمومنین بهشهر تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها