رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: باید با کمک تبلیغات رسانه‌ای و ایجاد زیر ساخت‌ها معلولان کشور را از خانه‌نشینی به سالن‌های ورزشی آورد کمااینکه این امر با انجام سیاست‌های ورزش‌های همگانی تحقق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۵۶۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمود زرین‌جویی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان ظهر امروز  در مراسم افتتاح آکادمی ورزش‌هایی تخصصی جانبازان که با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و تعدادی از مسوولان استانی در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد ،گفت: برای تکمیل این پروژه 40 روز تلاش شبانه‌روزی انجام شده است.

وی افزود : این سالن که پیش از این به صورت فرسوده درآمده بود با صرف هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان تجهیز و نوسازی شد و در اختیار جانبازان و معلولین قرار گرفته است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: این سالن علاوه بر استفاده آقایان در ساعات مشخص نیز در اختیار خانم‌های معلوم قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در سالن ورزشی که امروز افتتاح شد ورزشکاران چندین رشته مانند تیراندازی و بدنسازی را انجام می‌دهند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز در این مراسم بیان کرد:با توجه به نوع معلولیت لازم است که رشته‌های مختلفی داشته باشیم کمااینکه در حال حاضر 22 رشته ورزشی را برای بانوان و آقایان در سطوح مختلف معلولیت ایجاد کرده‌ایم.

وی افزود: استان لرستان از لحاظ ورزش‌های معلولین و جانبازان یکی از بهترین استان‌های کشور بوده و همیشه در تیم‌های ملی مختلف نماینده دارد که همواره از شانس های قهرمانی هستند.

حمیدعلی صمیمی اظهار کرد: لازم است که برای معلولان و جانبازان کارهای بیشتری در استان لرستان صورت بگیرد که تحقق این امر در راستای همکاری نهادهای مختلف با یکدیگر است.

وی خاطرنشان کرد: باید با کمک تبلیغات رسانه‌ای و ایجاد زیر ساخت‌ها معلولان کشور را از خانه‌نشینی به سالن‌های ورزشی آورد کمااینکه این امر با انجام سیاست‌های ورزش‌های همگانی تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات