حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در مراسم افتتاح ساختمان و حسینیه شهدای بابل اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه از ابتدا انقلاب به عنوان عظمت اقتدار نظام و مبارزه با ددمنشی دشمنان با فرمان امام کبیر انقلاب شکل گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه  بابل در مراسم افتتاح ساختمان و حسینیه شهدای بابل اظهار کرد: نهاد مقدس سپاه از ابتدا انقلاب به عنوان عظمت اقتدار نظام و مبارزه با ددمنشی دشمنان با فرمان امام کبیر انقلاب شکل گرفت.

وی افزود: با وجودی که در دهه چهارم انقلاب هستیم اما این نهاد با تمام وجود برای پاسداری از انقلاب انجام وظیفه می‌کند و چه در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه با اشرار در مناطق مختلف سرآمد بوده و باوجود دشمنی زیاد علیه این نهاد همچنان موفق و سربلند عمل کرده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: دشمن سعی دارد تا اقداماتی که در سوریه انجام داده امروزه در کشور ما پیاده کند که البته انجام دادند ولی موفق نشدند، ما قدردان زحمات بسیجیان و سپاهیان در دفاع از مرزهای انقلاب و نظام هستیم.

روحانی با اشاره به اینکه سپاه زمینه ظرفیت‌شناسی افراد انقلابی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: از افتخارات سپاه بابل همین بس که افراد متدین و انقلابی را جذب نهاد کرده است و تقدیم هزار و 746 شهید شهرستان بابل گویا این مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه بابل نیز با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار کرد: افتتاح این ساختمان از مهم‌ترین ماموریت واگذارشده به بنده از زمان آغاز خدمت من در سپاه ناحیه بابل بود که به لطف خدا انجام شده است.

مرتضی رمضانی با اشاره به اینکه آغاز احداث این بنا از آذر 96 بوده است، گفت: این مکان قدمگاه کسانی است که برای انقلاب جانفشانی کردند، این حسینیه مکانی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها