خبرهای داغ:
برای نخستین بار در کشور؛ برنامه ارزیابی آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در استان سمنان در دو منطقه قطری شاهرود و منطقه عمومی شهمیرزاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۵۵
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

محمد شوقانی معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با اعلام خبر برنامه آمادگی جسمانی یگان های مسلح استان سمنان گفت: این نخستین برنامه ارزیابی نیروهای مسلح در سطح کشور بود که در استان سمنان با هماهنگی های به عمل آمده توسط ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد مودت بیش از پیش میان نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: رزمایش ارزیابی آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در استان سمنان در دو منطقه قطری شاهرود و منطقه عمومی شهمیرزاد با حضور یگان های مسلح استان اعم از ارتش، ناجا و سپاه برگزار شد.

معاون تربیت بدنی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: در منطقه شاهرود این برنامه با حضور لشکر 58 ذوالفقار و پدافند هوایی 10 محرم سپاه ناحیه شاهرود و بسیجیان گردان های امام حسین(ع) و در منطقه عمومی شهمیرزاد نیز نیروها  از یگان ویژه ناجا و دو گردان از سپاه استان از نواحی سمنان، مهدیشهر و سرخه به استعداد هزار نفر انجام شد.

این برنامه ارزیابی در قالب برنامه کوهپیمایی نیروهای مسلح استان سمنان با تعامل و هماهنگی منظم نیروهای مسلح انجام شد و اهداف پیش بینی شده در سطح قابل قبولی اجرا شد.

وی عنوان کرد: در این برنامه سردار مهرعلی باران چشمه رئیس اداره تربیت بدنی نیروهای مسلح کشور نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها