خبرهای داغ:
نماینده انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر از تعهد 2میلیاردی خیرین مهدیشهری جهت بهسازی مدارس شهرستان مهدیشهر درتابستان 97 خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۶۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درمهدیشهر،  جلسه هماهنگی و شروع عملیات اجرایی این طرح با حضور نمایندگان انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر ،  اسکندری ناظر طرح و مسئولان آموزش و پرورش در انجمن توسعه این شهرستان تشکیل شد .

در این جلسه ابتدا صباغیان معاون مالی و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مهدی شهر از اجرای طرح خیرین مدرسه یار با همراهی و کمک انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر برای شاداب سازی فضای آموزشی و بهبود کیفیت آموزشی در مدارس فرسوده شهرستان خبر داد .

 در ادامه ذوالفقاری نماینده انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر از تعهد 2 میلیارد ریالی خیرین مهدیشهری جهت کمک به مرمت و بهسازی مدارس فرسوده شهر در تابستان 97 خبر داد  و اضافه کرد : پیرو مصوبات جلسه هیات مدیره این انجمن و اجرای طرح خیرین مدرسه یار ، مرمت ، بهسازی و شاداب سازی مدارس فرسوده در اولویت کاری انجمن توسعه و آبادانی مهدیشهر پیرامون مسائل آموزشی قرار گرفته است و در مرحله اول این طرح با همراهی خیرین نیک اندیش مهدیشهری 2 میلیارد ریال در تابستان به مدارس شهرستان جهت تعمیرات ضروری اختصاص خواهد یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها