خبرهای داغ:
رئيس پليس راه استان قزوین از وقوع 2 فقره حادثه منجر به فوت و کشته شدن 3 تن در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۷۸
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری، در تشريح اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبني بر يک مورد برخورد موتورسیکلت با موانع کنار جاده در جاده قدیم قزوین – تهران ، "سه راهی زیاران" عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.
رئيس پليس راه استان اظهار کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با موانع کنار جاده برخورد که در اثر اين حادثه متاسفانه هر 2 سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.
وي افزود:برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ از جانب راکب موتورسیکلت بوده است.
سرهنگ بیگلری افزود: در حادثه رانندگی دیگری در کیلومتر 4 جاده زیاران بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.
این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی "پراید" بنا به عللی واژگون که راننده خودرو در دم فوت و 3 سرنشین پراید مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند.
سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ علت بروز حادثه اعلام شده به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز ، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها