مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله گفت: بدون تردید باروری و رشد بی بدیل انقلاب اسلامی در پرتو انوار مجاهدت های دفاع مقدس تحقق یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۲۶۸۹
|
۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به برگزاری اولین نشست کمیته رسانه کنگره 6200 شهید استان مرکزی با بیان اینکه بدون تردید در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران هیچ واقعه‌ای همانند هشت سال دفاع مقدس چنین درخشان نبوده است، گفت: بدون تردید باروری و رشد بی بدیل انقلاب اسلامی در پرتو انوار مجاهدت های دفاع مقدس تحقق یافته است.

وی افزود: در این عرصه ایران اسلامی میدان کارزار و مجاهدت مردانی شد که با تاسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) علم مبارزه برافراشتند و رسالت صیانت از ارزش های الهی را برعهده گرفته و نام پرآوازه خود را بر تارک تاریخِ خون بارِ اسلام ناب محمدی(ص) نگاه داشتند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله با اشاره به نقش استان مرکزی در دوران دفاع مقدس گفت: استان مرکزی زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مزین به نام سرداران پرافتخار دوران دفاع مقدس از جمله  دکتر چمران، آیت‌الله فضل الله محلاتی، رحیم آنجفی، کاوه نبیری، حجت الاسلام اکبرزاده، اصغر فتاحی، یعقوب‌علی صیدی و 6200 شهید گلگون کفن و بیش از 75 هزار رزمنده‌ای است که جان خود را در راه دین، در جبهه های حق علیه باطل فدا کردند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ادامه داد: حال که 30 سال از دوران دفاع مقدس می گذرد، هنوز خَش و خَش برخی از سینه‌ها صدای بلندشان که یادگار بمب های شیمیایی است، خواب را از فرزندانشان گرفته و خاطرات تلخ و شیرین آن دوران در جای جای شهر به چشم می خورد.

وی با اشاره برگزاری کنگره ملی شهدای استان گفت: ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی بر آن است تا به فضل الهی، عنایت شهیدان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به زنده نگه داشتن فضای نورانی و معطر سال های دفاع مقدس در جای جای جامعه اسلامی قدم بردارد تا ان شاءالله مشعل ایثار و شهادت از نسلی به نسل دیگر انتقال یابد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در صحیفه نور جلد 21 فرمود« خداوندا، کشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه هستند و نیازمند به مشعل شهادت؛ تو خود این چراغ بر افروغ را حافظ و نگهبان باش»

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به کمیته 17 گانه ستاد کنگره شهدای استان گفت: در ذیل ستاد کنگره که مسئول شورای سیاستگذاری آن نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، ریاست کنگره استاندار مرکزی و دبیر کل کنگره نیز فرمانده سپاه روح الله است کمیته‌های متعددی از جمله کمیته رسانه با مسئولیت ریاست صدا و سیمای استان مرکزی فعالیت دارد.

وی افزود: این کمیته های 17 گانه وظایف متعددی از جمله برنامه ها و اجلاسیه های متعددی را برای سال جاری در دستور کار دارند که در راستای برگزاری هرچه بهتر کنگره پیش بینی شده است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله با بیان اینکه روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله به عنوان دبیر کمیته رسانه کنگره فعالیت خواهد داشت، گفت: انعکاس و فضاسازی برای برگزاری کنگره و پوشش خبری تمام برنامه‌های آن بر عهده کمیته رسانه است که این وظایف را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات