خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مسئول کمیته متسابقین در چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گفت: برگزاری مسابقات قرآنی فرصتی است که قرآن آموزها خود را محک زده و افرادی که نتوانستند به مرحله کشوری زاه یابند نقاط ضعف خود را بدانند و بر آن غلبه کنند تا در سال های آینده موفق شوند.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب، در تبیین فعالیت های این کمیته اظهار کرد: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم، کاری فرهنگی است که می تواند نقش های موثری در جامعه داشته باشد. 

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات قرآنی، بهانه و فرصتی است تا در افکار و اذهان جامعه و مخاطبین این مسابقات فضایی مثبت ایجاد شود.

فاضلی نسب با اشاره به وظایف این کمیته ابراز کرد: نقش ما در این مسابقات، پذیرش تمامی شرکت کنندگان که در رشته هایی مانند قرائت، حفظ، اذان، دعا خوانی و تمامی کسانی که از سراسر استان به منظور مسابقه به این جا مراجعه می کنند  است.

وی خاطر نشان کرد: ما در این کمیته متسابقین را پذیرش و زمان مسابقه آن ها را نیز مشخص میکینم تا در زمان تعیین شده به رقابت  بپردازند.

فاضلی نسب افزود: به عبارتی از اول ورود تا پذیرایی، پذیرش، نقل و انتقال و تمامی امورات مربوط به متسابقین چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران به عهده کمیته متسابقین می باشد که در این سه روز برگزاری مسابقه در خدمت این متسابقین خواهیم بود و امورات نقلیه، پذیرایی و فرهنگی  نیز ما عهده دار خواهیم بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف  و امور خیریه استان با تاکید بر این که در استان ما نیاز است که در حوزه قرآنی بیشتر از این فعالیت کنیم  تصریح کرد: چه در  رشته های حفظ و چه در رشته قرائت و رشته های دیگر نیاز به فعالیت بیشتر داریم.

فاضلی نسب با اشاره به این که استان ما جامعه قرآنی جایگاهی که شایسته است در کشور ما ندارد و ما نیز روز به روز این مسابقات را به شکل گسترده و قوی برگزار می کنیم ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای کسانی که نقاط ضعف دارند باعث جبران نقاط ضعف می شود تا جامعه قرآنی استان بتواند به جایگاه شایسته خود برسد. 

ارسال نظرات