نشست هم اندیشی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس و جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های این وزارتخانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۰۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ، نشست هم اندیشی مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور دکتر علی اصغر شهبازی رئیس و دکتر مجتبی اصغری جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور، مهندس مهدیون فرمانده مرکز بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های این وزارتخانه برگزار گردید.

در این نشست تخصصی مهندس مهدیون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و توانمندی های بسیج وزارت ارتباطات بر ادامه همکاری و تعامل مرکز مقاومت بسیج در خصوص اجرای طرح های ارتباطی و فناوری اطلاعات در جهت رفع محرومیت و تشکیل گروه های جهادی در مناطق محروم و همچنین در زمان بحران تشکیل گروه های امداد و نجات تاکید نمود. در ادامه جناب آقای دکتر شهبازی ضمن تشکر از مواضع انقلابی وزیر محترم ارتباطات در خصوص شفاف سازی اطلاعات مربوط به واگذاری ارزهای دولتی و تعامل با بسیج و ایجاد روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در مجموعه وزارت ارتباطات در خصوص توانمندی های بسیج مهندسین در کشور و همچنین استفاده بهینه از نیروهای متخصص در جهت همیاری و کمک برای سازندگی و اجرای طرح های مهندسین در حوزه ارتباطی کشور؛ ایجاد شبکه اجتماعی متخصصین و پیاده سازی نظام مسائل در جهت کمک به کار آمدتر کردن دستگاه های کشور مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه مهندس جهرمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور بسیجیان و ایثارگران در مجموعه وزارت ارتباطات که مایه مباهات برای مجموعه و گسترش فرهنگ بسیج و ایثار می باشد نقش بسیج در تشکیل گروه های جهادی برای رفع محرومیت زدائی و ایجاد بستر شبکه های اجتماعی در جهت اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ اسلامی و هم افزایی نیروهای متخصص تاکید نمود. ایشان همچنین تاکید داشتند در جهت رفع محرومیت زدائی از مناطق کمتر توسعه یافته توسط گروه های جهادی می توان از اعتباراتUSO نیز بهره برد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همه همکاران در مجموعه وزارت درخواست نمود با تاسی از سخنان ائمه معصومین (ع) و مقام معظم رهبری و با تلاش و جدیت در جهت تعالی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) که همان توجه به آحاد مردم و رفع مشکلات آنان می باشداز هیچ تلاشی دریغ نکنند. در پایان جمعی از فرماندهان حوزه های بسیج نقطه نظرات خود را با وزیر ارتباطات در میان گذاشتند.

ارسال نظرات