خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده گروه تخصصی ‌کربلا قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: در اجرای طرح‌های رفع تنش‌آبی در کلانشهرها با توجه به خشکسالی و تنش‌آبی آماده کمک به دولت هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۱۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

 سردار نورالله صدرا در مراسم افتتاحیه آزمایشی طرح آبرسانی غدیر 2 که با حضور وزیر نیرو انجام شد اظهار داشت: با توجه به خشکسالی و تنش‌های آبی در کشور در اجرای طرح‌های رفع تنش‌آبی در کلانشهرها به کمک دولت آمده‌ایم.

وی با اشاره به طرح غدیر استان خوزستان و آغاز اجرای آن بعد از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین قرارگاه خاتم الانبیاء، مسئولان کشوری و استاندار خوزستان، بیان کرد: پروژه آبرسانی طرح غدیر در خردادماه سال جاری آغاز و توسط فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اعلام آماده باش شد تا نیروهای متخصصی مشغول به‌کار شوند.

معاون هماهنگ‌کننده گروه تخصصی ‌کربلا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) عنوان کرد: حدود 180 هزار تن ورق مورد نیاز این طرح با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توانسته‌ایم تامین کنیم.

وی با اشاره به آماده‌سازی لوله‌های مورد نیاز توسط 13 کارخانه تولید لوله و نورد در کشور، افزود: لوله‌های مورد نیاز این طرح را آماده‌سازی کردند. حدود 90 کیلومتر خط انتقال 2 متری در حال حاضر اجرایی شده است؛ نزدیک به 140 کیلومتر لوله تولید شده است.

صدرا با اعلام آمادگی حرکت به سمت کرخه و دز پس از افتتاح طرح آبرسانی غدیر 2 گفت: این مساله نیازمند اجرایی کردن اقدامات بین قرارگاه و کارفرما است.

معاون هماهنگ‌کننده گروه تخصصی ‌کربلا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: نزدیک به 650 نفر نیروی عملیاتی  به صورت شبانه‌روز در اجرای پروژه مشغول بودند.

صدرا از رفع مشکل کیفیت، پایداری و مقدار آب در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به طور کامل در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها