عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

فضای مجازی بنا به تاکید رهبری به اندازه حفظ انقلاب مهم است

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در همایش «رسانه و تبلیغ دینی»، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه رسانه و مخصوصاً فضای مجازی گفت: اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب و حفظ دستاوردهای آن است.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۳۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

 

فضای مجازی بنا به تاکید رهبری به اندازه حفظ انقلاب مهم استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدرضا متین افزود: باید تحول هوشمندانه ای در فضای مجازی صورت گیرد و دشمن را از فضای مجازی کشور بیرون راند.

وی راهکارهای مورد مواجهه با چالش های فضای مجازی را توانمندی و اثرگذاری در همه زمینه ها دانست و ادامه داد: کارکردهای فضای مجازی شبکه‌سازی، فرهنگ سازی، جریان سازی گردش آزاد اطلاعات، کنترل و نظارت است.

 عضو کلینیک ذهن فضای مجازی بیان کرد: اهمیت تغییر ارزش های بنیادین و عرفی و پیدایش نظام ارزشی جدید و متعارض در تبیین جایگاه فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که اگر در این موارد دقت نشود باعث ایجاد هنجارها در سبک زندگی خانواده ها خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در ابتدای این همایش، هدف از برگزاری این همایش را معرفی مذهب تشیع و تبلیغ دین به صورت هر چه بهتر و همچنین مقابله با شبهه ها و حجم های دین از طریق رسانه و فضای مجازی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: حضور در فضای مجازی اصلی برای تبلیغ دین است آشنایی مبلغان با رسانه ها و فضای مجازی موجب افزایش بصیرت آن ها می شود تا بتوانند از آن مطالب در جهت تبلیغ بهتر دین استفاده کنند.

همایش «رسانه و تبلیغ دینی» به همت سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور اهالی رسانه استان در سالن سوره سازمان تبلیغات دقایقی پیش به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار