امام جمعه شاهرود:

توجه به رضایت عامه حل کننده مشکلات/دشمن به دنبال شکاف در جامعه

امام جمعه شاهرود گفت:امروز در مباحث اقتصادی که هدف دشمن ایجاد شکاف در این بخش است، باید رضایت عامه را مد نظر بگیریم؛ نه اینکه رضایت یک عده پرمدعا در نظر گرفته شود که اگر رضایت مردم سرلوحه امور باشد، همه چیز درست است.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۴۳
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در مراسم تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه مولا علی (ع) اظهار کرد: باید محبوب‌ترین کار‌ها نزد تو اموری باشد که در جهت رعایت حق از همه کامل‌تر، از نظر عدالت شامل‌تر و از نظر رضایت عمومی مردم جامع‌تر باشد.
وی با بیان اینکه مواظب باشید رضایت مردم، عدالت‌محوری و دنبال کردن حق را موردتوجه قرار دهید، افزود: یک عده تمامیت‌خواه، زیاده‌طلب و کم‌خاصیت بودند که حضرت علی (ع) توصیه می‌کنند، رضایت عامه مهم است؛ ولو اینکه ناخشنودی عده اندکی پرتوقع را دنبال داشته باشد.
امام جمعه شاهرود افزود: امروز در مباحث اقتصادی که هدف دشمن ایجاد شکاف در این بخش است، باید رضایت عامه را مد نظر بگیریم؛ نه اینکه رضایت یک عده پرمدعا در نظر گرفته شود که اگر رضایت مردم سرلوحه امور باشد، همه چیز درست است.
امینی تصریح کرد: فرماندار جدید شاهرود باید این ویژگی‌های خاص مردم را در نظر بگیرد تا بتواند خدمت کند؛ رضایت عامه مهم است، زیرا پایه حکومت را مستحکم و شکاف بین حاکمیت و مردم را از بین می‌برد.
وی تأکید کرد: فرماندار جدید شاهرود توجه به موقعیت مکانی و توقعات مردم را در نظر بگیرد و آن‌ها را برآورده کند.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه هاشمی فرماندار سابق شاهرود در مدت چهار سال فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای داشته است، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وی برقراری ارتباط خوب با مردم بود و برنامه ابداعی داشت که ده‌گردی می‌کرد و رضایت‌مندی مردم را در پی داشت.
امینی اظهار کرد: فرماندار سابق شاهرود تا جایی که ممکن بود کار انجام می‌داد و در صورتی که کاری قابل انجام نبود، صادقانه در جلسات می‌گفت؛ محله‌گردی در سطح شهر که رضایت عامه را در پی داشت از دیگر اقدامات هاشمی بود که از وی تشکر می‌کنیم.
وی ادامه داد: در زمان خدمت سیدمحمدرضا هاشمی، مسائل شهرستان شاهرود با مشاوره و وحدت بررسی و پیگیری می‌شد که وی توفیق پیدا کرد در جوار حرم حضرت فاطمه‌معصومه (س) منشأ خدمت باشد و برای وی آرزوی موفقیت داریم.
امام جمعه شاهرود به محمدی فرماندار جدید شاهرود خیرمقدم گفت و اضافه کرد: امیدواریم با توجه به سوابق اجرایی، از این ظرفیت خود و شهرستان برای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به عامه مردم استفاده کند و در این راه موفق باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار