فرماندار سابق شهرستان شاهرود گفت:بزرگ‌ترین نعمت در شهرستان شاهرود وحدت، انسجام و صمیمیت بوده است که از همه تشکر می‌کنم و هیچ تصمیمی بدون مشورت امام جمعه و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گرفته نشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۴۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی در مراسم تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار کرد: رئیس‌جمهوری جواب دندان‌شکنی به دشمن دادند و امروز وحدت با محوریت رهبر معظم انقلاب است.
معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: از امروز شهروند افتخاری شاهرود خواهم شد؛ چراکه بهترین دوران زندگی خود را در شاهرود گذراندم، چون با بزرگان و افراد متدین و همچنین با عزیزانی در دورترین نقاط شهرستان آشنا شدم.
وی ادامه داد: ما چهار انتخابات را در دو مرحله بی‌حاشیه و در حد بسیار خوب در شهرستان شاهرود برگزار کردیم که اعضای شورای تأمین هم در صحنه بودند و با کمک آن‌ها کار به‌خوبی انجام شد.
فرماندار سابق شاهرود بیان کرد: بزرگ‌ترین نعمت در شهرستان شاهرود وحدت، انسجام و صمیمیت بوده است که از همه تشکر می‌کنم و هیچ تصمیمی بدون مشورت امام جمعه و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گرفته نشد.
هاشمی با بیان اینکه با کارگری بزرگ شدم و هرچه دارم از دعای خیر پدر و مادرم و خانواده شهداست، گفت: در شهرستان شاهرود جز محبت و بزرگی چیزی ندیدم و مردم این شهرستان باصفا و مهربان هستند.
وی با اشاره به عملکرد انجام‌شده در شهرستان شاهرود در حوزه کشاورزی و گردشگری، گفت: تثبیت اشتغال در سایت بهینه‌یاب و کارا انجام شد و امیدواریم در آینده هم ایجاد مرز هوایی که مراحل اصلی آن طی شده است، با نگاه استاندار سمنان محقق شود.
فرماندار سابق شاهرود خاطرنشان کرد: مراحل ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و پتاسیم طرود نیز که منجر به اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر خواهد شد، در حال انجام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها