15حوزه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در البرز آماده شد

رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 15حوزه آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی درآموزش و پرورش این استان آماده شد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۵۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اصغر افشار رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1397 در شهرستان های نظرآباد، ساوجبلاغ و فردیس برگزار می شود.

15حوزه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در البرز آماده شد


وی اظهارداشت: این آزمون در نوبت صبح روز جمعه ، 15 تیرماه 97 برگزار می شود که در استان البرز 12 هزار و 888 نفر در آن ثبت نام کرده اند که 9310 داوطلب زن و 3578 داوطلب مرد هستند.


وی تصریح کرد: از این تعداد 3 هزار و 661 نفر در حوزه آزمون آموزش و پرورش البرزبه رقابت می پردازند که 2937 داوطلب آن زن و 724 داوطلب مرد هستند.


وی اضافه کرد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از12 تا 14 تیرماه 97 فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.


وی یادآورشد: داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آزمون آنها با مشخصاتشان مغایرت داشته باشد ، می توانند به نمایندگان رفع نقص مستقر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد و داوطلبان شهرستان فردیس به دانشگاه فرهنگیان حکیم ابوالقاسم فردوسی، مراجعه و نسبت به اصلاح نواقص اقدام کنند.


وی یادآور شد: عوامل اجرایی این آزمون را 500 نفر بر عهده دارند.وی خاطر نشان کرد: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی صبح روز جمعه در البرز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار