استاندار آذربایجان شرقی:

وحدت و هوشیاری بهترین اسلحه در برابر توطئه‌های دشمنان است

استاندار آذربایجان شرقی در آئین تجلیل از کارکنان نمونه دادگستری استان، وحدت، تعامل، هوشیاری و تصمیم‌گیری درست از سوی مسئولان نظام را بهترین اسلحه در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر رهبر معظم انقلاب، وحدت و تعامل بین قوای کشور برقرار شده و ملت ایران همانند 40 سال گذشته از این شرایط سخت هم با موفقیت عبور خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۵۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش از تعامل و همکاری دستگاه قضایی با مدیریت اجرایی استان قدردانی کرد و گفت: در مدت 9 ماهی که در خدمت مردم استان هستم در سایه همکاری مسئولان دستگاه قضایی، هیچ مشکل خاصی در حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی نداشته‌ایم.

وی افزود: در جریان اغتشاشات دی ماه سال گذشته نیز با بصیرت و هوشیاری مردم استان و اتحاد و همدلی مسئولان بخش‌های مختلف هیچ اتفاق نگران‌کننده‌ای در استان نیفتاد.
خدابخش در ادامه با اشاره به حجم عظیم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد: متأسفانه ساختار رایج حل اختلافات که در قالب خانواده و ریش‌سفیدان و معتمدان، از گذشته در جامعه ما وجود داشت به هم خورده و همه اختلافات به سمت دادگستری هدایت می‌شود.

وی با تأکید بر مدیریت مراجعات به دستگاه قضایی در راستای کاهش آن، گفت: البته این کار مربوط به خود قوه قضائیه نیست، بلکه وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی است و همه این نهادها باید بر روی ارتقای سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی متمرکز شوند.

  خدابخش با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: معاندان خارجی و داخلی در این شرایط به دنبال این هستند که هر خواسته صنفی را به یک مسأله امنیتی تبدیل کنند که این کار مسئولان و تصمیم‌گیران را سخت می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر نیازمند این هستیم که در تصمیمات اجرایی، عوارض سیاسی، اجتماعی و امنیتی را لحاظ کنیم و اگر بتوانیم با هوشیاری و انسجام و تصمیم‌گیری درست با این شرایط برخورد کنیم می‌توانیم معضلات را پشت سر بگذاریم.

خدابخش با تأکید بر اینکه پدافند اقدامات دشمن باید با تدبیر صورت گیرد، افزود: اگر نیروهای داخلی تعامل نداشته باشند و در یک راستا حرکت نکنند اهداف دشمن محقق می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مواضع منطقی و غرورانگیز رئیس جمهور در سفر به سوئیس، گفت: بیانیه تشکرآمیز سردار سلیمانی از دکتر روحانی نشان داد که اگر همه با هم متحد باشند توطئه‌های دشمن نمی‌تواند کارساز باشد.

خدابخش با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه آمریکا و جریان نفاق این است که جمهوری اسلامی ایران به 40 سالگی خود نرسد، گفت: باید تلاش کنیم که امسال فجر انقلاب را به کوری چشم دشمنان با عزت و افتخار برگزار کرده و نشان دهیم که ملت ایران همچنان با استقامت و وحدت در مسیر تکامل حرکت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها