خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت:ما کسی را با سیاست‌بازی، امور نژادی و خویشاوندی نیاوردیم و مسؤولیت را باید به اهلش بسپاریم و فردی منصوب شود که دارای قابلیت خدمت از هر صنف و گروهی باشد.
کد خبر: ۹۰۳۲۷۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدشهاب‌الدین چاوشی در آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان شاهرود اظهار کرد: شاهرود مهد بزرگان زیادی بوده و به علم، فقاهت و اخلاق شهره است.
وی تصریح کرد: عارفان صاحب نامی در شاهرود زیسته‌اند و آن را، چون نگینی در برگرفته‌اند و حق شاهرود در زمینه برخورداری از نعمات الهی نسبت به سایر نقاط استان سمنان بیشتر بوده و قلمرو اقلیمی و جغرافیایی این سرزمین ارزشمند و زرخیز جایگاه ویژه‌ای برای شهرستان شاهرود در پیش روی ما گشوده است.
استاندار سمنان ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های زیادی که شاهرود داراست، در زمینه‌های معادن، کشاورزی، گردشگری و انرژی خورشیدی مهم است که در دوره جدید مسؤولیت فرمانداری شاهرود، بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.
چاوشی با اشاره به تکریم فرماندار سابق شهرستان شاهرود افزود: آمدورفت‌ها در پست‌های مدیریتی نشان می‌دهد که این سمت‌ها ماندگار نیست و مدیر فرصتی دارد تا نقشی ایفا کند و برود و زندگی ما هم همین‌طور است.
وی گفت: فرصت خدمتگزاری در فرمانداری شاهرود به بردار سخت‌کوش دیگری واگذار شد تا با اخلاص، فکر و پشتکار به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شاهرود خدمت کند.
استاندار سمنان با اشاره به شرط خدمتگزاری در جامعه گفت: ما کسی را برای سیاست‌بازی، امور نژادی و خویشاوندی نیاوردیم و مسؤولیت را باید به اهلش بسپاریم و فردی منصوب شود که دارای قابلیت خدمت از هر صنف و گروهی باشد.
چاوشی بیان داشت: شاهرود جایگاهش به‌گونه‌ای بوده که مسؤولان وقت به‌عنوان معاونت استانداری سمنان آن را ارتقا داده‌اند و این تشریفاتی نیست؛ آنچه معاونت استاندار سمنان و فرماندار شاهرود تصمیم بگیرد، تصمیم استاندار سمنان خواهد بود و همه استان مستلزم به همکاری هستند.
وی تصریح کرد: مسؤولان استان باید در این حوزه به معاون استاندار سمنان در شهرستان شاهرود هم پاسخگو باشند.
استاندار سمنان ادامه داد: اختیارات لازم به فرماندار شاهرود تفویض خواهد شد و فرصت خوبی در شهرستان شاهرود وجود دارد که باید استفاده شود.
استاندار سمنان ادامه داد: فرماندار جدید شاهرود می‌تواند محور وحدت باشد و رهنمود‌های فکری و هدایت‌های معنوی امام جمعه و روحانیت شهرستان فرصتی برای خدمت است و شاهد خواهیم بود در دوره جدید، یک نیروی تازه‌نفس‌تر در منطقه ورود کرده است و شاهد توفیقات بسیار خوبی خواهیم بود.
چاوشی بیان داشت: موضوع انتقال آب از چشمه‌سار‌های قطری سال‌هاست استارت خورده و با برخی اختلافات محلی معوق مانده و با استاندار گلستان رایزنی کردیم تا این مسأله رفع شود.
وی با اشاره به الزام به‌کارگیری نیرو‌های بومی گفت: سیاست وزارت کشور استفاده از نیرو‌های بومی نیست و باید همکاری کنیم که برنامه‌های ملی پیش برود و همراهی و همفکری بیشتر شود و امیدواریم که در دوره جدید، تحولات خوبی را در شاهرود شاهد باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها