خبرهای داغ:
سردار سعید قاسمی:

اگر گوش به فرمان، ولی فقیه نباشیم اصل نظام در خطر خواهد بود / جهان استکبار از رویارویی مستقیم با اسلام هراس دارد

یکی از فعالین فرهنگی گفت: در فتنه‌های پیش رو هیچ تضمینی برای پیروزی وجود ندارد و اگر ما گوش به فرمان، ولی فقیه نباشیم اصل نظام در خطر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۱۴
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
اگر گوش به فرمان، ولی فقیه نباشیم اصل نظام در خطر خواهد بود / جهان استکبار از رویارویی مستقیم با اسلام هراس دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سعید قاسمی ظهر امروز در دومین اجلاس ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در سالن اجتماعات وصال مجتمع فرهنگی یاوران مهدی قم برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال حاضر در شرایط سخت قرار دارد.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده است غالبا در همه بحران‌های کشور، سازمان‌ها و ادارات و ارگان‌هایی که مدیریت بحران را بر عهده دارند سازمان‌هایی بدون عملکرد مناسب هستند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری گفتند که اگر جوانان مومن و انقلابی احساس کردند که نهاد یا سازمانی از بالا تعطیل است یا به خوبی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد آتش به اختیار عمل کنند.

قاسمی عنوان کرد: در جریان کرمانشاه ما هر خانه را با تمام جزئیات تنها در ۲۸ روز ساخته و تحویل زلزله زدگان می‌دهیم؛ البته به عقیده من این کار چندانی نیست، اما با تفکرات دولتی همین کار نیز امری تقریبا غیر ممکن است.

قاسمی خاطرنشان کرد: برای نخبگان جوان کار غیر ممکن وجود ندارد و می‌توانند همه اهداف انقلاب را به خوبی انجام دهند، اما متاسفانه افرادی سالخورده، غرب‌زده و چند هویتی نمی‌خواهند که اهداف انقلاب محقق شوند.

قاسمی اظهارکرد: آشفتگی در زمینه دلار و سکه و همه امور اقتصادی توسط دشمنان برای فشار بر مردم طراحی شده است.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز خط انقلاب خالی است و کسی به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نمی‌کند؛ در جریان FATF ایشان به صراحت مخالفت کردند، اما برخی که از شرافت بویی نبرده‌اند و همچنان پیگیر تصویب این طرح هستند.

وی افزود: امروزه شرایط بسیار پیچیده و سختی را طی می‌کنیم و دشمن برای لحظه به لحظه براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

قاسمی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: امروز جهان استکبار از آن جایی که از رویارویی مستقیم با اسلام هراس دارد، راه ترور و نفوذ را پیش گرفته و به دنبال گسترش اسلام آمریکایی است؛ راه مبارزه با اسلام آمریکایی از پیچیدگی خاصی برخوردار است و باید تمام زوایای آن برای مسلمانان مشخص شود، اما متأسفانه برای بسیاری از مسلمانان جهان مرز میان اسلام آمریکایی و اسلام محمدی کاملاً مشخص نشده است.

وی به تشریح ادامه سخنان امام خمینی (ره) پرداخت و افزود: ملت‌های مسلمان باید اصل را بر دشمنی و فریب دولت‌های استکباری بگذارند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود؛ ما باید به حبل متین اهل‌بیت (ع) و خداوند متعال چنگ زده و با غیر از آن‌ها بیگانه باشیم و از این بیگانگی نیز مفتخر باشیم.

قاسمی اظهار کرد: در فتنه‌های پیش رو هیچ تضمینی برای پیروزی وجود ندارد و اگر ما گوش به فرمان، ولی فقیه نباشیم اصل نظام در خطر خواهد بود.

وی به ضرورت توجه به اصل جذب حداکثری اشاره کرد و ادامه داد: شما باید همواره گوش به‌فرمان، ولی فقیه بوده و اطرافیان خود را نیز به خوبی در خط انقلاب نگه‌دارید.
ارسال نظرات