معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان

میزبانی مسابقات ورزشی نقش بسزایی در معرفی ظرفیت‌های رشته‌های مختلف دارد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان گفت:میزبانی مسابقات ورزشی نقش بسزایی در معرفی ظرفیت‌های رشته‌های مختلف دارد.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۳۷
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید بهرامی امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی دانش آموزی دوره متوسطه اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون مسابقات کشتی آزاد نونهالان با حضور 352 شرکت‌کننده به میزبانی خرم‌آباد در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه مسابقات فردا عصر با تجلیل از برگزارکنندگان این دوره از رقابت‌ها و همچنین توزیع مدال قهرمانان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها را خوب خواند و افزود: تمام تلاش خود را به جهت برگزاری مسابقاتی شایسته انجام دادیم.

بهرامی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی نفرات شرکت کننده از لرستان در جدول رقابت‌ها حضور دارند که در پایان نیز امیدواریم بر سکوی قهرمانی دیده شوند.

وی با بیان اینکه امسال درخواست میزبانی چند رشته ورزشی همچون ژیمناستیک و شنا را به فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی داده بودیم، گفت: با این وجود فدراسیون تاکید بسیاری بر میزبانی لرستان برای مسابقات کشتی نونهالان داشت که این مهم نیز تحقق یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان بیان داشت: میزبانی مسابقات ورزشی نقش بسزایی در معرفی ظرفیت‌های رشته‌های مختلف دارد، ضمن اینکه فرصتی در جهت معرفی پتانسیل‌های استان نیز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار