خبرهای داغ:
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی از آغاز پرواز‌های حج تمتع از ۱۹ مردادماه سالجاری از فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: ۳۵۰۰ زائر حج تمتع آذربایجان شرقی از فرودگاه تبریز اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۳۸
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان، صفایی با اشاره به اینکه محوطه ترمینال و فرودگاه تبریز به منظور تسهیل در تردد مسافران بهسازی می‌شودگفت: با توجه به ترک‌هایی در آسفالت محوطه فرودگاه و میدان ورودی فرودگاه تبریز وجود دارد و در جهت زیباسازی و تسهیل در رفت و آمد مسافران اقدام به بهسازی کرده ایم.

وی افزود: بلوار ورودی و جاده دسترسی به ترمینال و خانه‌های سازمانی، ساختمان اداری و میدان جلوی ترمینال فرودگاه با حدود ۶۰۰۰ تن آسفالت و هزینه‌ای بالغ بر ده میلیارد ریال انجام می‌گیرد.

صفایی از برقراری دو پرواز بین المللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر ترکیه از فرودگاه تبریز خبر داد، تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی به مسافران فصل تابستان دو پرواز بین المللی جدید به مقاصد اسپارتا و ازمیر ترکیه از فرودگاه تبریز برقرار کرده ایم.

وی اضافه کرد: تعداد پرواز‌های هفتگی فرودگاه به مقاصد مشهد، کیش، رشت و تهران با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایرتور، ایرانایر و آتا افزایش یافته، این در حالی است که هر اقدامی صورت می‌گیرد در راستای افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران تابستانی است.

صفایی بابیان اینکه از فرودگاه تبریز به مقاصد خارجی هامبورگ، استانبول، نجف، ازمیر، اسپارتا، بغداد و مدینه انجام می‌گیرد، گفت: تهران، مشهد، رشت، عسلویه، کیش، شیراز، بندرعباس، اهواز و کرمان از دیگر مقاصد پرواز‌ها از فرودگاه تبریز است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی با اشاره به انجام عملیات نوسازی باند فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد: به لحاظ اینکه عملیات نوسازی باند فرودگاه اردبیل در حال انجام است به همین خاطر ۸۵۰ زائر حج تمتع استان اردبیل از طریق فرودگاه تبریز اعزام می‌شوند. 

ارسال نظرات