فرماندار عجب شیر در جمع دهیاران شهرستان با بیان اینکه در سال 96 دولت 25 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان کمک کرد، گفت: در سه ماهه اول امسال 12 میلیارد ریال به طرح های عمرانی و خدماتی روستاهای عجب شیر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۴۲
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: دهیاران در زمینه جذب اعتبارات، عمران و آبادی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها بیشتر تلاش کنند.
وی با اشاره به اینکه درعجب شیر 38روستا وجود دارد افزود: توجه به بحث درآمدزایی در روستاها یکی از لویت مهم دهیاران باشد و ظرفیت‌ های خوبی که در روستاها در راستای ایجاد اشتغال وجود دارد شناسایی شود.
اصغرپور دهیاران را اولین حلقه ارتباطی دولت و نظام با مردم عنوان و بیان کرد: دهیاران نقش ویژه در خدمات ‌رسانی به مردم ایفا می‌ کنند.
امام جمعه عجب شیر نیز با بیان اهمیت خدمت‌ رسانی به مردم افزود: دهیاران باید در کنار انجام کارهای عمرانی به مسائل فرهنگی روستاها نیز توجه کنند و ضمن ارتباط مستمر با مسئولان در جهت معرفی روستاهای خود تلاش داشته باشند.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به مسائل فرهنگی و ضعف این مسائل در روستا افزود: رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در روستا موجب می ‌شود بقیه مسائل هم در روستا رفع شود.
وی وجود مدیران و مسئولان دلسوز که صادقانه در کشور خدمت می‌کنند را یک نعمت برای جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید از زندگی معصومان درس بگیرند.
در این همایش از 38 دهیار روستاهای بخش مرکزی و قلعه چای شهرستان عجب شیر با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد

ارسال نظرات