مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی:

امریکا نمی تواند با فشار اقتصادی اراده مردم را به انقلاب کم کند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری هشترود گفت: متاسفانه آمریکا قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت و با بدعهدی در برجام بدعهدی خیال کرد که با تحریم ها و فشارهای اقتصادی می تواند اراده مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان کم کند.
کد خبر: ۹۰۳۲۸۴۵
|
۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، استاد رحیمی گفت: 40 سال است که ایران در مقابل قلدری ها و یاوه گویی های استکبار ایستاده و باز خواهد ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه از بین رفتن اعتماد و رضایت عمومی نتیجه‌این می‌شود که دشمنان با سوءاستفاده از مسائل پیش‌آمده مردم را نا امید کنند، افزود: فساد اداری و چالش بین مردم و مسئولین ازبی اعتمادی بوجود می آید.

استاد رحیمی در ادامه  هشترود را با وجود ظرفیت های مختلف برای سرمایه گذاری مستعد دانست.

وی اضافه کرد: این شهرستان با وجود قابلیت ها و ظرفیت های بالای کشاورزی،گردشگری و نیز در بخش صنعت و معادن می تواند زمینه سرمایه گذاری باشد.

فرماندار هشترود هم به پشتیبان بودن دولت از سرمایه گذاران در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در بخش خصوصی توسعه شهرستان هشترود سرعت می بخشد.

امین امینیان بر تکمیل و بهره برداری از پایاب سد سهند تاکید کرد و افزود: این سد 160 میلیون متر مکعب ذخیره آب دارد و پایاب آن 10 هزار هکتار است که هزار و 750 هکتار آن در واحد عمرانی یک کار شده و 500 هکتار نیز در شرف کار و 485 هکتار نیز آماده بهره بر داری است که با اتمام 5 واحد آن کشاورزی منطقه متحول خواهد شد.

وی به وجود شهرک صنعتی پروفسور هشترودی و ناحیه صنعتی فجر اشاره نمود و وجود امکانات از قبیل آب، برق، گاز، تلفن و نزدیکی به خط آهن و آزاد راه می تواند زمینه سرمایه گذاری بهتری برای سرمایه گذاران باشد.

حجت الاسلام علی رحیمی؛ امام جمعه هشترود نیز خواستار به اتمام رسیدن پروژه طرح مسجد جامع هشترود و حل معضل بیکاری جوانان منطقه را شد.

در این جلسه اکبر انبارته به عنوان معاون فرماندار هشترود معرفی و از خدمات ناصر نادری تجلیل شد.

همچنین داوود عباسی اصل به عنوان بخشدار شهر نظرکهریزی معرفی و از خدمات تورج اسمعیل زاده تجلیل شد.

انبارته قبلا بخشدار خاروانا و عباسی اصل کارمند ستاد بحران فرمانداری هشترود بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار